Tarhe Hadi 4 Bاخبار گلستان -تورکمن‌نیوز: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: ۳۹ طرح هادی روستایی در استان گلستان با اعتبار ۲۷۴ میلیارد ریال در ایام دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، مهندس زمانی‌نژاد اظهار کرد: همچنین در ایام دهه فجر، ۷۰۵ واحد مسکن روستایی نیز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی طرح هادی را شناسنامه و نقشه راه روستاها دانست و گفت:در طرح هادی تعریض معابر، اجرای جوی و جدول و کانیوو، جابجایی شبکه برق، خاکبرداری زیرسازی و آسفالت، پیاده‌رو سازی و جداره‌سازی دیوارها و غیره انجام می‌گیرد.

 زمانی‌نژاد ادامه داد:  در این راستا بنیاد مسکن استان موفق به تهیه طرح برای کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار و آغاز عملیات اجرایی این طرح در ۴۸۲ روستا شده است که تا کنون در ۱۴۴ روستا به اتمام رسیده و در مابقی روستاها نیز در حال اجراست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات جهت نوسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی یکی دیگر از خدمات بنیاد مسکن استان است، تصریح کرد: با توجه به غیر مقاوم و ناایمن بودن واحدهای روستایی در سطح کشور و به تبع آن استان گلستان که ۶۱ درصد واحدهای روستایی آن ناایمن هستند، احداث واحدهای مسکونی در غالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان کار ساخت حدود ۵۷ هزار واحد مسکونی آغاز شده که از این تعداد تا کنون بیش از ۵۳ هزار واحد آن پایانکار دریافت کردند./ایسنا

 

مطالب مرتبط:

پیام تبریک امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس به مناسبت روز خبرنگار

برگزاری همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارمندی استان به میز

اولویت ما جذب بازیکنان مطرح والیبال بومی در تیم لیگ برتر هاو

اجرای طرح امنیت غذایی استان گلستان

فرماندار راز و جرگلان: سیلاب موجب اختلال در تردد خودروها شد

نخستین جشنواره حراج اسب ترکمن امروز در تهران برگزار می‌شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram