Kar Afarini 20 Dayاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز: مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیارد ریالی این صندوق به سازمان‌های مردم نهاد استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلووری در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه امضا شده، تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی صندوق کارآفرینی امید به کسانی که تولیدات ورزشی و باشگاه‌های خصوصی دارند و در حوزه سازمان‌های مردم نهاد برای جوانان فعالیت می‌کنند تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان این وزارتخانه با صندوق کارآفرینی امید گفت: حمایت از طرح‌ها و ایده‌های سازمان‌های مردم نهاد با هدف پرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال از اهداف اجرای این قرارداد است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان تصریح کرد: این تفاهم‌نامه در 3 حوزه خود اشتغالی، کارآفرینی و سپرده‌گذاری در استان گلستان اجرائی خواهد شد.

وی تاکید کرد: این اقدام، نخستین گام برای فعال کردن اقتصاد ورزش استان گلستان می باشدکه در اولویت برنامه های این صندوق قرار دارد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان بیان داشت: حمایت از ورزشکاران در جهت راه اندازی، تجهیز و توسعه باشگاههای ورزشی و حمایت از سازمان های مردم نهاد سبب پویایی و ایجاد روحیه نشاط در بین جوانان می‌شود و یکی از راهکارهای بسیار مهم  ایجاد اشتغال پایدار  و مولد محسوب می‌شود.

پهلوری اظهار داشت: صندوق کارآفرینی و امید با ارائه این تسهیلات ارزان قیمت، حمایت خود را از جوانان ورزشکار و سازمان‌های مردم نهاد بیش از پیش می‌کند.

مطالب مرتبط:

۶۴ پروژه بزرگ و اساسی در استان گلستان آماده واگذاری به سرمای

تدوین 12 طرح اقتصاد مقاومتی در استان گلستان

نایب قهرمانی تیم کبدی بانوان گلستان در رقابت‎های لیگ برتر

پوشش بیمه‎ در بخش کشاورزی در استان گلستان ضعیف است

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از مردم

افتتاح یک مدرسه ابتدایی در راستای اجرای طرح ترسیب کربن در گل

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram