ادامه مطلب...کاریکاتور - ترکمن‌نیوز: به بهانه روزهای تلخ سال 95 و فقدان بزرگانی که تا آخرین روزهای اسفند هم مردم را غافلگیر و غم زده کرد...

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور - تورکمن‌نیوز:  به دلیل عدم رعایت تشریفات و عرف دیپلماتیک، سفارت سوئیس نامه احمدی نژاد به ترامپ را برگشت زده و علت این اقدام را «نامه رسان» نبودن اعلام کرده است که در این صورت این نامه برای ترامپ ارسال نشده است.

ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور - تورکمن‌نیوز: مصطفی میرسلیم در حالی به عنوان گزینه نهایی و یا یکی از گزینه های حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری 96 معرفی شده که 36 سال قبل نیز زمزمه هایی برای نخست وزیری او مطرح شده بود.

ادامه مطلب...تورکمن نیوز - مجموعه کاریکاتور: با آجیل‌های مهمانی طوری رفتار کنید که دوست دارید با آجیل‌های‌تان رفتار شود.

کاریکاتوریست ها امروز به موضوعات کشته شدن مردم بی گناه یمن، مورد حمله قرار گرفتن اتوبوس تیم فوتبال در ترکیه و مشی سیاسی اشرف غنی پرداختند.

ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

حکایت پرنده صلح در یمن

کاریکاتوریست ها امروز به موضوعات تهدید داعش به مرگ کارمندان توییتر، اقتصاد به بن بست رسیده اروپا، رباخواری بانک ها و به چالش کشیدن رنگ لباس پرداختند.

ادامه مطلب...

کاریکاتوری برای به چالش کشیدن تمرکز مردم جهان بر روی تشخیص رنگ لباس

ادامه مطلب...

واکنش مضحک سازمان ملل به اقدامات داعش

 

ادامه مطلب...

کاریکاتوری با موضوع تخریب آثار باستانی عراق توسط داعش

ادامه مطلب...

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram