امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

در جلسه هم اندیشی و تعامل نیروی انتظامی با خبرنگاران گنبدکاووس مطرح شد:

امنیت جامعه بعد از سلامت مهم‌ترین اصل نیروی انتظامی است (بخش اول)

اندیشی انتظامی ترکمن نیوز 4 300x188 - امنیت جامعه بعد از سلامت مهم‌ترین اصل نیروی انتظامی است (بخش اول)ترکمن نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس معتقد است؛ تامین امنیت جامعه مهم‌ترین اصل فعالیت این ارگان اجرایی بعد از سلامت است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  محمود علی‌فر  در جلسه هم اندیشی و تعامل با خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: نیروی انتظامی نهادی مردمی است و تمام اقدامات پلیس در راستای تامین امنیت عموم جامعه می باشد.

وی تاکید کرد: تامین امنیت مهم ترین موضوع بعد از سلامتی است. اگر احساس امنیت را در خاطر مردم ایجاد کنیم باعث رشد و شکوفایی جامعه در تمام موضوعات شده و بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهند شد.

وی ادامه داد: برخورد با جرائم و افرادی که از خطوط قرمز عبور می کنند از وظایف پلیس است و نیروی انتظامی در مقابله با سرقت،شرارت،مواد مخدر و پدیده هایی که باعث ایجاد ناهنجاری می شوند، با تقدیم شهید بدون منت به دنبال حفظ امنیت کشور است.

سرهنگ علی‌فر با بیان این مطلب که مبنای عملکرد پلیس بر عدالت محوری استوار است، افزود: تامین امنیت شهر بدون هیچ گونه تبعیض قومی، مذهبی و حتی شغلی انجام می پذیرد و همه اقشار در نگاه پلیس برابر هستند.

اندیشی انتظامی ترکمن نیوز 3 300x188 - امنیت جامعه بعد از سلامت مهم‌ترین اصل نیروی انتظامی است (بخش اول)وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی مدیریت شود اضافه کرد: در واقعه نوروز امسال معاندین و عده ای از افراد که به دنبال منافع شخصی خودشان بودند با خط دهی در فضای مجازی به دنبال برهم شکستن امنیت و وحدت مثال زدنی این شهرستان بودند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس همچنین گفت: در پرونده ای که در حال انجام است، هرگونه اطلاع رسانی که از طریق رسانه های معتبر انجام می‌گیرد ممکن است در روند ماموریت اختلال ایجاد کند.

علی‌فر در همین خصوص ادامه داد: در حادثه ی گروگان گیری پسر بچه گنبدی که چند روز قبل اتفاق افتاد، در ابتدای ماموریت آدم ربایان در شهرهای همجوار حضور داشتند اما پس از انتشار اخبار مربوط به گروگان گیری کودک را به سیستان و بلوچستان انتقال دادند.

وی ادامه داد: شکر خدا توانستیم کودک را صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگردانیم اما ترس آن میرفت آدم ربایان پسربچه را به خارج از کشور انتقال دهند.

علی‌فر با بیان این مطلب که برای جلوگیری از ایجاد سوتفاهم ها بهتر است تعامل ها افزایش یابد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آماده همکاری و خدمت رسانی به تمام آحاد جامعه به خصوص هم‌افزایی تعامل با قشر خبرنگاران و رسانه است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: مردم شهرستان گنبدکاووس علیرغم داشتن فرهنگ غنی که در بسیاری از موارد نمونه کشوری است در طول چندسال اخیر از رشد و شکوفایی مغفول مانده است.

گزارش از: یاشار نیازی

 

برای خواندن بخش  دوم این گزارش اینجا کلیک کنید.

 

در بخش دوم این گزارش گلایه‌ها و پیشنهادات خبرنگاران فعال ترکمنصحرا با فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس مطرح می‌شود.

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز