امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    90225

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:07 | ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

هجرت گنبد1 - آغاز بازسازی سینما هجرت گنبدکاووسترکمن نیوز:  رییس حوزه هنری استان گلستان گفت: عملیات بازسازی سینمای هجرت شهر گنبدکاووس برای تبدیل به پردیس سینمایی مجهز به چهار سالن اکران فیلم با ظرفیت ۴۵۰ نفر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  محمود خواجه نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با بازسازی محل کنونی سینمای هجرت گنبدکاووس به مساحت تقریبی ۷۰۰ مترمربع، پردیس سینمایی جدید با چهار سالن اکران فیلم و با بهترین امکانات تا پایان سال ۱۴۰۰ آماده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه مالکیت سه سینمای هجرت، قدس و ۲۲ بهمن گنبدکاووس هر کدام با حدود ۵۰ سال قدمت در اختیار حوزه هنری گلستان است، افزود: زمین سینمای ۲۲ بهمن این شهر اوایل امسال به بخش خصوصی واگذار شد که بخشی از منابع مالی مورد نیاز بازسازی پردیس سینمایی هجرت از محل فروش آن تامین خواهد شد.

رییس حوزه هنری گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه امکان تغییر کاربری زمین‌های سینمایی بعد از فروش وجود ندارد، در صورت ساخت هر مجموعه تجاری، مسکونی یا خدماتی در محل سینمای ۲۲ بهمن، احداث یک سالن سینما نیز جزو تعهدات سرمایه‌گذار است.

خواجه نژاد افزود: سینما هجرت به عنوان تنها سینمای فعال گنبدکاووس با وضعیت کرونایی به صورت محدود پذیرای علاقمندان بود اما با آغاز عملیات بازسازی جهت تبدیل به پردیس سینمایی، در این محل فعلا امکان اکران فیلم وجود ندارد.

وی اظهار داشت: تا زمان آماده شدن پردیس سینمایی هجرت، پیشنهاد اکران فیلم‌های سینمایی به‌صورت موقت در یکی از سالن‌های اجتماعات بخش دولتی یا خصوصی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شده تا درصورت موافقت، اکران فیلم در گنبدکاووس انجام شود.

خواجه نژاد همچنین با یادآوری تعطیلی ۱۵ ساله سینما قدس شهر گنبدکاووس ادامه داد: در صورت تامین اعتبار، بازسازی این سینما نیز پس از ساخت پردیس سینمایی هجرت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز