امروز : جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

photo ۲۰۲۰ ۱۲ ۱۸ ۲۲ ۵۳ ۰۳ 300x188 - روز دوم هفته پنجم کورس اسبدوانی پاییزه در گنبدکاووس برگزار شد+عکسترکمن نیوز: روز دوم هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت 57 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  در روز دوم هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی فصل پاییز گنبدکاووس روز جمعه 5 دی ماه 57 راس اسب ثبت نام کردند که از این تعداد 14 رأس اسب به دلایل فنی حذف شدند و 43 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور ۱۲۰۰ و ۱۰۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت در دور اول اسب‌های2 ساله ،نوویس استیکس نژاد ترکمن، به مسافت ۱۰۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که طاهر گوگ نژاد با اسب قزم گل کلاته زودتر از خط پایان گذشت و یونس اورکلی با اسب ساریه و رامین قهرمانی با اسب طاغن بای به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم مسابقات اسب‌های +3 ساله نژاد تروبرد maidenبه مسافت ۱۰۰۰ متر با هم رقابت کردند که نادر صالح پور با اسب کارمن زودتر از سایرین از خط پایان گذشت؛ نورمحمد بهادر با اسب اسمارتی لاو نایب قهرمان و بنیامین جرجانی با اسب رست لس سوم شد.

پاییز هفته پنجم 1 300x188 - روز دوم هفته پنجم کورس اسبدوانی پاییزه در گنبدکاووس برگزار شد+عکسرقابت دور سوم میان اسب‌های +3 ساله نژاد تروبرد کلاس 5 به مسافت ۱۰۰۰متر برگزار شد که بنیامین جرجانی با اسب آدرینا 2 ، نادر صالح پور با تاواشکا و موسی محمدی با اسب لاس وگاس به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های  2ساله نژاد دوخون ـ برنده به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب امپراطور گری، آرمین آق آتابای با اسب سایدن و بنیامین جرجانی با اسب دورا مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

دور پنجم مسابقات نیز اسب‌های +۳ساله نژاد دوخون ـ کلاس1 به مسافت ۱۲۰۰ متر وارد دپار شدند که نادر صالح پور با اسب سوشا زودتر از بقیه خط پایان را پشت سر گذاشت و قهرمان شد، نورمحمد بهادر با اسب تاوانورا و بنیامین جرجانی با اسب لندی نیز دوم و سوم شدند.

مسابقات اسب دوانی پاییزه گنبدکاووس در دور ششم نیز با رقابت اسب‌های +۳ساله نژاد دوخون کلاس ۵ برگزار شد که آرمین آق آتابای با اسب کابوی قهرمان شد، نورمحمد بهادر با اسب آذاراکس و آق اویلی بشگرد با اسب داز پرنس به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

پاییز هفته پنجم 2 300x188 - روز دوم هفته پنجم کورس اسبدوانی پاییزه در گنبدکاووس برگزار شد+عکسلیست اسب هایی که به دلایل فنی توسط پزشک میدان از دور رقابت‌ها حذف شدند:

دور اول:یاد دیگجه

دور دوم:دینامیت-لاله هج-چاماچو

دور سوم:رای جان- برایت

دور چهارم: گالاند

دور پنجم: منوکید-سامین-جان بابا

دور ششم: برنجی-بلک ولف-لیوزا-وین تون

به گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: در پایان رقابت های امروز مبلغ یک میلیارد و 312 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه تعلق گرفت.

روز دوم هفته پنجم مسابقات اسبدوانی فصل پاییز ۹۹ کشور بدون حضور تماشاگر و بصورت پخش زنده اینترنتی در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز