امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گلستان-ترکمن نيوز-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: نیروگاه ۴.۱۴ مگاواتی گازی شهرک صنعتی شهرستان رامیان امروز با حضور مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

1396021016304853510684024 300x197 - افتتاح نيروگاه 4.14 مگاواتی گازی در شهرک صنعتی شهرستان رامیان

به گزارش پايگاه خبری ترکمن نيوز از رامیان، علی اکبر نصیری ظهر امروز در آیین افتتاحیه نیروگاه گازی شهرک صنعتی شهرستان رامیان اظهار داشت: این نیروگاه در مقیاس کوچک با هزینه اولیه 30 میلیارد ریالی در شهرستان رامیان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری نهایی برای بهره‌برداری بیشتر و کامل‌تر از این پروژه میزان نهایی 80 میلیارد ریال است و این پروژه در راستای کمک به تحقق یافتن شعار سال بوده و سبب اشتغالزایی مستقیم 8 نفر و در صورت تکمیل نهایی سبب اشتغازایی 2 برابری خواهد شد.

نصیری خاطرنشان کرد: در استان گلستان حدود 680 هزار نفر مشترک برق داریم که از این آمار 84 درصد مشترک خانگی، 11 درصد دیگر مصارف و 5 درصد نیز مشترکان غیره هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان اینکه تابستان امسال پیک مصرف 1167 مگاولت بوده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 3 برابری را نشان می‌دهد.

نصیری یادآور شد: آمادگی داریم در دیگر نقاط استان نیز با همکاری چنین دانش‌آموختگان تحصیل کرده‌ای نیروگاه‌های مقیاس کوچک را برای توسعه توزیع برق در استان گلستان مشارکت و راه‌اندازی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: شعار 7707 شرکت توزیع نیروی برق گلستان با شاخص‌های تدوین شده‌ای مانند کاهش خاموشی، کاهش تلفات و عدم مراجعه حضوری تدوین شده و در حال اجراست

وی با بیان اینکه بحث تولید همزمان برق، گرما و co2 را در دستور کار داریم ،خاطرنشان کرد: براسا گزارش‌های رسیده سالیانه 30 میلیون تن فضولات دامی در استان تولید می‌شود که فرصتی مناسب برای تولید 70 مگاوات برق است و بنا داریم بر روی این مهم نیز کار کنیم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز