امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    84273

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:55 | ۲۲ مهر ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

آماده 1024 53 300x185 - بازدید سرزده نماینده مجلس از تمرین تیم والیبال شهرداری گنبد و ره آورد آنترکمن نیوز: امانقلیچ شادمهر نماینده شهرستان گنبد کاووس و بخش داشلی برون دوازدهم مهرماه جهت دیداری خلاصه وار از نماینده والیبال کشور در لیگ برتر در سالن المپیک این شهرستان حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  این دیدار سرزده را از دو جهت می‌توان کنکاش کرد که یک روی سکه برمیگردد به حسن نیت نماینده شهرمان به والیبال گنبد که شکی در این فضلیت اخلاقی نیست اما چه بهتر بود که دفتر ایشان با مسئولین باشگاه هماهنگی لازم را جهت آمدن آقای شادمهر بعمل می آوردند تا والیبال مستفید میشد.

وقتی حضور نماینده محترم در میان باشد مسئولین و بزرگان شهر و استان نیز پایشان به سالن باز میشد تا مشکلات تیم شهرداری را از نزدیک رصد میکردند.

امیدواریم نیروهای فعال در دفتر نماینده با کار کرد و نگرش حرفه‌ای به ورزش زوم کنند اما درخواست باشگاه از امانقلیچ شادمهر:
۱- با وجود پيگيری‌های نماینده محترم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان دکتر فاضل جهت مساعدت و تخفيف در بُعد مالی آزمایش‌های تست کرونا با توجه به لزوم انجام آزمايشات هر ده روز يكبار برای تمامی نفرات باشگاه كه هزينه بالایی را نسبت به سنوات گذشته می‌طلبد كه هنوز مساعدتی در اين خصوص صورت نگرفته است ، ضمن اينكه باشگاه بابت انجام آزمايشات در هر زمانی كه نياز بوده از مجموعه بهداشت درمان شهرستان و استان كمال تشكر را دارد .
۲-از آنجایی كه يكی از مشكلات شهرداری با توجه به شرایط بد اقتصادی ، با كاهش درآمد مواجه شده ، استرداد ارزش افزوده مي‌تواند كمک شايانی به تامين مالی و نقدينگی تيمداری شهرداری نمايد كه حمايت و پيگيری نماينده محترم و مردمی شهرستان از طريق اداره كل امور مالياتی استان و كشور مي‌تواند مثمر ثمر باشد.
٣- سالن المپيک به‌ عنوان تنها سالن استاندارد و قابل قبول شهرستان جهت ميزبانی تيمهای ليگ برتری واليبال كشور دارای نواقصی مي‌باشد كه گاها از طرف ناظرين فدراسيون واليبال مطرح می‌گردد ( روشنايي ، سرمايش گرمايش ، صندلی ها و كفپوش ) اعتبار قابل توجهی را ميطلبد ضمن تشكر از اداره ورزش جوانان شهرستان ، استان و هيات واليبال شهرستان در خصوص مساعدت‌های لازم ، پيگيری كشوری نماينده محترم از طريق وزارت ورزش و جوانان مي‌تواند كارگشا باشد .

✍️ شیرمحمد شیروانی

خبرنگار ورزشی ترکمن نیوز

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز