امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

شرکت 52 راس اسب در مسابقات اسبدوانی گنبد کاووس

هفته یازدهم کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد+ عکس

اسبدوانی-ترکمن‌نیوز- هفته یازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد با شرکت ۵۲ رأس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

Hafteh 11 TN 3 300x191 - هفته یازدهم کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد+ عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن​های ایران، در هفته یازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس روز پنجشنبه ۵۹ رأس اسب ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۲ رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد داخلی و دوخون در ۶ دور ۱۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۸۱۹ میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.
در دور اول اسب‌های ترکمن، ۲ سال، از ۰ تا ۶ امتیاز، به مسافت هزار و دویست متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که پیمان قلر عطا با اسب دل‌آرا جلیل زودتر از خط پایان گذشت و نورمحمد بهادر با اسب یارین مهر و جواد آچاک با اسب گلدن استار به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت دور دوم میان اسب‌های ۲ ساله،امتیاز مبتدی و نبرده، تروبرد داخلی، به مسافت هزار متر بود که متین جرجانی با اسب ریومیرا عنوان اول را به دست آورد و آق اویلی بشگرد با اسب هج پرنس و نادر صالح‌پور با اسب اورکریستین به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در دور سوم اسب‌های ۳ تا ۵ سال، امتیاز هندیکاپ ، نژاد دوخون به مسافت هزار و دویست متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب ویمتو موفق به کسب مقام اول شد و نعید‌محمد غراوی با اسب بای بای و محمد خوجملی با اسب عالم ناب به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

Savarkari 30Az 300x200 - هفته یازدهم کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد+ عکس

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون، ۲ سال، از ۲ تا ۶ امتیاز،به مسافت هزار و دویست متر شکل گرفت که کمال دالیجه عطا با اسب میراث بندر زودتر از خط پایان عبور کرد و نادر صالح پور با اسب معرکه و ستار مهرانی با اسب گیورگی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های ۲ سال، از ۱۶ تا ۲۲ امتیاز، نژاد دوخون به مسافت هزار و دویست متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب ماکان نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و رامین قهرمان با اسب سای چلنج و نادر صالح‌پور با اسب شمبوم نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های ۳ سال، از ۸ تا ۱۴ امتیاز، نژاد تروبرد داخلی به مسافت هزار و دویست متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال دالیجه عطا با اسب فیوره موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب رسپکت تیبل و محمد خوجملی با اسب مسترواندرفول به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

Hafteh 11 TN 1 300x180 - هفته یازدهم کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد+ عکسکمال دالیجه عطا بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته یازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس، کمال دالیجه عطا با کسب 24 امتیاز و 4 بار کسب مقام اولی از 6 دور مسابقات سوارکاری امروز بهترین چابکسوار هفته شد.

لازم به ذکر است؛ هفته دوازدهم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس جمعه ۱ دی در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

خبرنگار: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز