امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    83093

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:54 | ۰۳ مهر ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

نقش رسانه در 8 سال دفاع مقدس و پس از آن در گنبد کاووس - این رسانه بود که در جنگ با امکانات محدود و کم به رزمندگان روحیه می دادترکمن نیوز:  جانشین اسبق سپاه نینوا استان گلستان گفت: این رسانه بود که در جنگ با امکانات محدود و کم به رزمندگان روحیه می داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛حسین کریمی اول در نشست نقش رسانه در 8 سال دفاع مقدس و پس از آن در گنبدکاووس که با حضور جمعی از اعضای بسیج رسانه شهرستان گنبد کاووس ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس در خصوص نقش رسانه در 8 سال دفاع مقدس و پس از آن چنین گفت:این رسانه بود که در جنگ با امکانات محدود و کم به رزمندگان روحیه می داد. سلاح رسانه بود که سخنان و فرامین امام(ره) را به ملت و رزمندگان منتقل می کرد.

وی در ادامه افزود: در دفاع مقدس بچه های تبلیغات و رسانه در اوج مظلومیت ایثارگری رزمندگان را در سطح جامعه و جامعه بین الملل منتقل کردند. دشمنان چه در دفاع مقدس و چه در حال حاضر از تبلیغات و رسانه برای خود یک غول های خبری ساختند. خیلی کارهای است که در کشور انجام می شود اما چون رسانه کار نمی کند و تبلیغات نمی شود این کارها کم دیده می شود. تبلیغات و رسانه برنده ترین سلاح است. اگر صد کار مثبت انجام بدهید ولی تبلیغات و رسانه ای نشود انگار هیچ کاری انجام نداده اید. هر قشر و تمدنی بتواند از ابزار رسانه به خوبی استفاده کند موفق است.
این استاد دانشگاه با ذکر خاطره ای از اولین اعزام نیرو به جبهه های حق علیه باطل گفت: اولین گروه در اول مهر سال 1359 از مسجد قائمیه به محوریت سردار رزاقیان به جبهه اعزام شدند. امروز هم اگر می خواهیم به عنوان یک رسانه در مسیر شهدا دفاع مقدس باشیم از حق فاصله نگیریم هرچند به ضررمان باشد.
کریمی اول در پایان افزود: اگر اندیشه و روحیه یک دلی و همدلی زمان دفاع مقدس کم رنگ نمی شد امروز با این مشکلات روبرو نبودیم. ما وظیفه داریم به عنوان بسیج رسانه و صاحب نشریه آن راه و اندیشه دفاع مقدس را فراموش نکنیم.ما باید از همان فضای دفاع مقدس استفاده کنیم در آن زمان قلمی نبود که به اختلاف دامن بزند همه در خدمت جنگ و دفاع مقدس بودند. فضای عمومی کشور طوری بود که نشریات و رسانه وحدت و یکدلی را در مقابل دشمن قلم می زدند. این بود که باعث شد در مقابل همه ی دنیا ایست کنیم و مقاومت کنیم و حقایق جنگ را باید به جوانان و نوجوانان امروز منتقل کنیم اگر نکنیم تحریف می شود. پس بیاییم منصفانه قلم بزنیم حتی برای دشمن هم باید انصاف و صداقت را رعایت کنیم و حرف حق را بگوییم .داشتن روحیه دفاع مقدسی باعث می شود از گردنه ها ی سخت دشوار امروز عبور کنیم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز