امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

ویروس کرونا 300x162 - توصیه‌های بیماران ویروس کرونا بی‌فایده استترکمن نیوز:  مدیر مرکز ملی تولید کننده واکسن روسی ویروس کرونا، تنها را درمان این بیماری را تزریق آنتی بادی دانست.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ از اسپوتنیک، الكساندر گینتسبرگ، مدیر مرکز تحقیقات ملی گامالیا گفت: ” در حال حاضر فقط آنتی بادی ها می توانند وضعیت بیمار مبتلا به ویروس كرونا را بهبود دهند، آنها فقط به صورت وریدی تزریق می شوند، بقیه بی فایده هستند.”
آنتی بادی های ویروس کرونا، تنها پس از دو ماه ناپدید می شوند
پیش از این در رسانه ها گزارش هایی مبنی بهبود حال بیماران مبتلا به کرونا ویروس با مصرف مواد حاوی درصد بالای آنزیم ACE2 که به ویژه در شراب، بادام زمینی، پسته و کاکائو وجود دارد، منتشر شده بود.

گینتسبرگ گفت: ” من صادقانه می توانم به شما بگویم در حال حاضر فقط توان آنتی بادی ها را به ترتیب خاصی میتوان برای تسکین وضعیت بیمار مبتلا به این ویروس استفاده کرد. هیچ چیز دیگری نیست.”

وی توضیح داد: ” واکسن به صورت پیشگیری کننده کار می کند و آنتی بادی ها به صورت درمانی کار می کنند، یعنی وقتی شخصی در حال حاضر بیمار است.”

وی افزود: ” به این معنی که وقتی فرد بیمار می‌شود، به جای اینکه از گردو یا بادام زمینی استفاده کنیم، همانطور که گفتید، بهتر است به او آنتی بادی های آماده را تزریق کند تا بر این اساس ویروس مسدود شود.”

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز