امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    79865

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:00 | ۰۶ مرداد ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

علوم و فنون دریایی گلستان 300x225 - راه اندازی هنرستان علوم و فنون دریایی در گلستانترکمن نیوز:  استاندار گلستان گفت: راه اندازی هنرستان علوم و فنون دریایی با همکاری نیروی دریایی اقدامی ارزشمند است که می تواند ضمن ایجاد بستر مناسبی از اشتغال زمینه ایجاد دیگر هنرستانهای تخصصی را در استان فراهم آورد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛هادی حق شناس در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: اگرچه هنوز تصمیم قطعی در خصوص سال آتی تحصیلی گرفته نشده اما هدف ما استمرار آموزش از راه های مختلف برای تمامی دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا در کنار مشکلاتی که برای سیستم اقتصادی کشور ایجاد کرد لطمه هایی نیز به سیستم تحصیلی و مدارس و دانشگاه ها وارد آورده است.
حق شناس با اشاره به ایجاد هنرستان های تخصصی گفت: راه اندازی هنرستان علوم و فنون دریایی با همکاری نیروی دریایی اقدامی ارزشمند است که می تواند ضمن ایجاد بستر مناسبی از اشتغال زمینه ایجاد دیگر هنرستانهای تخصصی را در استان فراهم آورد.
وی با اشاره به مشکلات موجود در سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: باید با همبستگی و تقویت سرمایه های اجتماعی کمبودهای اقتصادی را جبران کنیم تا تاثیرات منفی شیوع این ویروس را به حداقل برسانیم.
حق شناس یادآور شد: باید با استفاده از منابع موجود بهترین دستاورد را کسب کنیم و در این راه همراهی همگانی و استفاده از مشارکت‌های مردمی ضروری است.
لازم به ذکر است در جلسه شورای آموزش و پرورش استان طرح ایجاد فرصت های شغلی جدید با استفاده از ظرفیت هنرستان های تخصصی و همچنین طرح فعالیتهای تابستانه اوقات فراغت با عنوان هر دانش آموز یک مهارت ارائه و پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت.
اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز