امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    78807

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:48 | ۲۱ تیر ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

گلستان صمت گلستان 300x200 - امضا تفاهم نامه استاندارد با صمت گلستان و انجمن تولید کنندگان لامپ کشورترکمن نیوز:  تفاهم نامه سه جانبه استاندارد، صمت و انجمن تولیدکنندگان لامپ کشور، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی، در محل اداره کل استاندارد گلستان امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  به نقل روابط عمومی اداره استاندارد گلستان، این تفاهم نامه با هدف برقراری ارتباط مؤثر بین این سه مجموعه برای نظارت بر استاندارد سازی و عرضه محصولات با کیفیت، بازرسی و نمونه برداری و آزمون به صورت مشترک و استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های فنی، بازرسی و آزمایشگاهی مشترک در راستای ارتقای بهره‌وری و کارایی طرفین منعقد شد.
مدیرکل استاندارد گلستان در این جلسه اظهار داشت: تحقق جهش تولید جز با رعایت استانداردها صورت نمی گیرد و برای اجرای استانداردها نیز، نیاز به اعتماد مصرف کننده و تولیدکننده به حمایت قانونی استاندارد داریم که این مهم جز با قاطعیت استاندارد برای ورود به بازارهای عرضه و جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای قاچاق، بی کیفیت و غیر استاندارد محقق نمی شود.
محمود فرمانی افزود: استفاده از ظرفیت این سه مجموعه، ارتباط هدفمند، سازنده و موثر آنها ما را به تحقق این هدف نزدیک می کند و ارزیابی من این است که این همکاری، در شمار همکاری های مفید و کاربردی بین بخش خصوصی و بخش دولتی و حاکمیتی خواهد بود.
دبیر شورای استاندارد گلستان ضمن اظهار امیدواری برای الگو شدن این اقدام و تکرار آن در دیگر استانها، برای انعقاد تفاهم نامه و همکاری در دیگر صنایع تولیدی استان جهت ناامن کردن بازار برای کالاهای غیر استاندارد و غیر ایمن برای سلامت مصرف کنندگان نیز اعلام آمادگی کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ضمن قدردانی از این دغدغه مندی استاندارد به محورهای تدوین شده صمت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و آنها را حمایت از تولید ملی، جلوگیری از تولیدات قاچاق در بازار و تولیدات زیرپله ای و تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کننده برشمرد و تفاهم نامه منعقده را راهکاری برای اجرای تمامی این چند محور دانست.
حسین طلوعیان با تایید سخنان مدیرکل استاندارد گلستان گفت: تولیدکنندگان با کیفیت از وجود تولیدات قاچاق در بازار و تولیدات زیرپله ای آزرده خاطرند و انتظار حمایت بیشتری از سازمان های دولتی دارند.
طلوعیان نیز برای تکرار این الگو در دیگر صنایع تولیدی با هدف جلب رضایت تولیدکنندگان استاندارد و تامین حقوق مصرف کنندگان، اعلام آمادگی کرد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز