امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    77841

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:27 | ۰۶ تیر ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

بیمارستان ۱۲ دی 300x296 - محدودیت کرونایی شهرهای قرمز کرونا در گلستان بیشتر می‌شودترکمن نیوز: استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم گفت که اگر این توصیه‌ها رعایت نشود اعمال محدودیت‌هایی کرونایی در شهرستان‌های با وضعیت قرمز این استان بیشتر و شدیدتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛   هادی حق شناس در حاشیه بازدید از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان گنبدکاووس گفت: یکی از دلایل مهم افزایش تعداد مبتلایلان به کرونا در شهرهای شرق گلستان، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و شرکت در مجالس و عزا و عروسی است.

وی افزود: تنها راه مقابله با این ویروس و پیشگیری و کنترل آن، رعایت توصیه‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن، شستن دست‌ها و شرکت نکردن در مراسم‌ها و تجمعات بویژه در شهرستان‌های با وضعیت قرمز بیماری کرونا است.

حق شناس اضافه کرد: در حال حاضر برخی محدودیت‌ها توسط فرمانداران شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز شیوع کرونا اعمال شده و اگر مردم به توصیه‌های بهداشتی و محدودیت‌ها توجه نکنند ناچار به افزایش و تشدید محدودیت‌ها هستیم.

وی ادامه داد: مردم گلستان بویژه نواحی شرق باید به احترام جامعه پزشکی و پرستاری استان و همچنین خود و خانواده، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار گلستان گفت: در چند روز گذشته میزان بستری بیماران مبتلا به کرونا یا مشکوک به این ویروس در نواحی شرق گلستان ثابت مانده است.

حق شناس در خصوص کمبود نیروی انسانی و برخی تجهیزات پزشکی و لوازم حفاظت شخصی در بیمارستان‌های گنبدکاووس، افزود: هیچ محدودیتی برای جذب پزشک، پرستار و نیروی خدماتی مورد نیاز در مراکز درمانی این شهرستان وجود ندارد و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به اندازه کافی در اختیار کارکنان این مراکز گذاشته می‌شود.
در این بازدید که فرماندار ویژه، معاونین فرمانداری ویژه، شهردار و مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز حضور داشتند، استاندار گلستان از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد.

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز