امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    7246

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:20 | ۰۸ آذر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

بندرگز-ترکمن نیوز-  سرپرست فرمانداری بندرگز روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون استاندار گلستان، نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بندرگز و جمعی از مسئولان شهرستان معرفی شد.

moarefebandargaz 8azar 300x225 - آئین معارفه فرماندار بندرگز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم برگزاری آئین های تکریم و معارفه را زمینه ساز استفاده ازهمه ظرفیت ها و نیروها دانست و افزود: هم اندیشی ، هم افزائی و تعامل جز ذات مسولیت ها است.
علی اصغر طهماسبی همچنین توجه ویژه به اشتغال و سرمایه گذاری با توجه به محدودیت اعتبارات دولت را حائز اهمیت خواند و یکی از وظایف فرمانداران را جذب سرمایه گذار برای شهرستان اعلام کرد.
به گفته وی؛ 70 واحد دانشگاهی با حدود 100 هزار دانشجو در استان یکی از ظرفیت های خوب بوده و باید از ظرفیت نخبگان ، شرکتهای دانش بنیان و فناوری در راستای ایجاد اشتغال استفاده کنیم و فاصله دانشگاه ها و دستگاههای اجرائی کاهش یابد.
وی همچنین انتصاب حسین احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری بندرگز را با توجه به سوابق و مسوولیت های اجرائی قبلی نشانه شایستگی او دانست و از خدمات و تلاشهای علی اصغر میرزائی نیز قدر دانی کرد.
علی اصغر میرزائی فرماندار سابق بندرگز نیز گفت: تکمیل پروژه مسکن مهر ، اجرای طرح هادی در 18 روستا از 24 روستای شهرستان، تکمیل و تجهیز ساختمان دانشگاه پیام نور و منابع طبیعی ، بهره برداری از پل روگذر لیوان شرقی و اجرای فاز دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی باغو از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان است.
به گفته وی؛ همچنین فراهم نمودن مقدمات ایجاد باکس های زیر گذر راه آهن بندرگز ، حفردو حلقه چاه برای تامین آب مورد نیاز شهروندان از دیگر طرح های اجرا شده در دولت تدبیر و امید است.
حسین احمدی سرپرست فرمانداری بندرگز نیز در سخنانی تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم شهرستان را به عنوان نگاه و هدف اصلی خود اعلام و ابراز امید واری کرد که با همکاری مسئولان و نماینده مردم شهرستان گام های موثری در جهت توسعه بندرگز برداشته شود.
وی افزود: شهرستان بندرگز دارای سرمایه های انسانی ارزشمندی درعرصه های مختلف است که باید ازهمه ظرفیت ها استفاده کنیم و دست دوستی به سمت همه اقشار، اصناف ،احزاب ،گروه ها و مردم دراز می کنیم.
بندرگز با حدود 50 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و در فاصله 42 کیلومتری گرگان واقع است، این شهرستان شامل دو شهر بندرگز و نوکنده و حدود 24 روستا است./ایرنا

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز