امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان خبر داد:

انتخابات خانه مطبوعات گلستان به تعویق افتاد

matbooat 4a 300x209 - انتخابات خانه مطبوعات گلستان به تعویق افتاداخبار فرهنگی-ایتنانیوز-   معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان گفت:   انتخابات خانه مطبوعات گلستان به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار فرهنگی،   به نقل مهر، قدرت الله دائمی در گفتگو با خبرنگار ما از به تعویق افتادن انتخابات خانه مطبوعات در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در نشست خبری اخیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان که به مناسبت برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب در استان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد به تعویق افتادن برگزاری انتخابات خانه مطبوعات با توجه به شرایط فعلی از سوی خبرنگاران از حجت‌الاسلام فضیلت درخواست شد.

وی افزود: حجت‌الاسلام فضیلت از رسانه‌ها خواست درخواست خود را کتباً اعلام کند تا رسیدگی شود و با نامه‌نگاری‌های انجام‌شده از طریق معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد این انتخابات به تعویق افتاد و به‌زودی زمان جدید برگزاری آن ازطریق اطلاعیه به اصحاب رسانه اعلام می‌شود.

دائمی افزود: از خبرنگاران استان درخواست داریم طبق اساسنامه خانه مطبوعات در سامانه جامع خانه مطبوعات کشوری عضو شوند و مشارکت حداکثری را در انتخابات داشته باشند.

وی تصریح کرد: افرادی که فکر می‌کنند از توان لازم برخوردارند برای انتخابات خانه مطبوعات کاندید شوند تا افراد شایسته برای این کار انتخاب شوند و شاهد رشد روزافزون جامعه رسانه‌ای استان باشیم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز