امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

نورقلی پور با انتقاد از پخش صحبت‌های رییس اتحادیه لوازم خانگی از رسانه ملی؛

تداوم رکود در بازار لوازم خانگی به دلیل کاهش قدرت خرید مردم است

33763 1 300x201 - تداوم رکود در بازار لوازم خانگی به دلیل کاهش قدرت خرید مردم استاخبار اقتصادیتورکمن نیوز عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:مسئولان باید از صحبت‌هایی که باعث ایجاد بی ثباتی در بازار می‌شود پرهیز کنند با تثبیت نرخ ارز نه تنها قیمت‌ها افزایش پیدا نمی‌کند بلکه ممکن است روندی نزولی را نیز در پیش گیرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛ 

رامین نورقلی‌پور با انتقاد از صحبت‌های رییس اتحادیه لوازم خانگی مبنی بر گران شدن لوازم خانگی در ماه‌های آینده، گفت: عمده لوازم خانگی موجود در بازار تولید داخل است و حتی بسیاری از برندهای خارجی نیز به دلیل انتقال تکنولوژی قابلیت ساخت در داخل را نیز دارند.

ایجاد رکود در بازار لوازم خانگی به دلیل کاهش قدرت خرید مردم

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، در بازار لوازم خانگی رکود ایجاد شد، افزود: صحبت‌های رییس اتحادیه لوازم خانگی مبنی بر گرانی این محصولات در ماه‌های آینده، نتیجه نامطلوبی در جامعه دارد و باعث نابسامانی بازار می‌شود.

صحبت‌های اتحادیه لوازم خانگی باعث التهاب بازار می‌شود

وی اظهار گرد: اگرچه ممکن است رییس اتحادیه لوازم خانگی با هدف ایجاد تحرک در بازار به گرانی لوازم خانگی در روزهای آینده اشاره کرده است اما شیوه و روش دست و علمی در پیش نگرفته ست این گونه صحبت‌ها به بازار التهاب ترزیق می‌کند و آثار منفی دارد.

نورقلی پور خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی مسئولان باید از صحبت‌هایی که باعث ایجاد بی ثباتی در بازار می‌شود پرهیز کنند با تثبیت نرخ ارز نه تنها قیمت‌ها افزایش پیدا نمی‌کند بلکه ممکن است روندی نزولی را نیز در پیش گیرد.

رسانه ملی صدای مردم باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم با انتقاد از عملکرد سازمان صداوسیما در برخورد با گرانی‌ها و شرایط بازار، خاطرنشان کرد: رسانه ملی باید صدای مردم باشد اما متاسفانه این سازمان سیاست‌های یکسانی برای برخورد با شرایط نابسامان اقتصادی اتخاذ نمی‌کند در برهه‌ای که قیمت‌ها افزایش چشم گیری داشت صداوسیما از عملکردها دفاع کرد در حالی که این روزها هر روزه نقدهای تندی از وضعیت اقتصادی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه صداوسیما باید سیاست مستقلی در برخورد با شرایط داشته باشد، تاکید کرد: برخورد جانبدارانه به التهابات بازار دامن می‌زند؛ صداوسیما میدان را برای جولان سوداگران و ایجاد بی ثباتی در بازار فراهم نکند.

مردم نگران افزایش قیمت لوازم خانگی نباشند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم نگران افزایش قیمت لوازم خانگی نباشند در صورت ثبات قیمت ارز، قیمت این محصولات افزایش پیدا نمی کند./

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز