امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    4575

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:50 | ۱۷ مهر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

shora 17m 300x211 - انتخاب رئیس شورای شهرستان گنبدکاووساخبار گنبدکاووس-ایتنانیوز-  رئیس شورای شهرستان گنبدکاووس و نماینده شورای شهرستان در شورای عالی استان گلستان در جلسه امروز با حضور مسئولان شهرستانی انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه انتخاب نماینده شورای گنبدکاووس در شورای عالی استان اظهار داشت: انتخاب نماینده تاثیرگذار شورای شهر در شورای فرادست استانی, می‌تواند به شورای استان شان و جایگاه خاص دهد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: نماینده‌ای که امروز شما به‌عنوان حضور در شورای عالی استان انتخاب می‌کنید, در پیشبرد اولویت‌ها در همه مباحث سرمایه‌گذاری, فرهنگی, اجتماعی, دغدغه مردم و مطالبه مردم تاثیرگذار باشد. تلاش و کوشش شما چه در حوزه شورای شهرستان و چه حضور در شورای عالی استان برای کمک به توسعه شهرستان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

کریمی تصریح کرد: فردی را برای شورای استان انتخاب کنید که هرگاه از وی یاد شود سبب افتخار شهرستان باشد و منتخب شما را قدر بدانند و دارای شان و جایگاه ویژه باشد. از اعضای هیئت رئیسه شورای شهرستان نیز توقع دارم به دور از حاشیه به فعالیت خود بپردازد و مراقب باشد تا آلوده مباحث حاشیه‌ای نشود.

فرهاد شیبک در این جلسه اظهار داشت: امروز در این جلسه 2 موضوع, تعیین نماینده شورای شهر گنبدکاووس در شورای عالی استان و تعیین هیات رئیسه شورای شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

معاون فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به خانه آخر خود رسید و در شهرستان گنبدکاووس همه این انتخابات بدون مشکل خاص برگزار شد. در پایان این جلسه, شهلا ملک‌پور, به عنوان رئیس شورای شهرستان, بهمن یوسفی نائب رئیس شورای شهرستان, رحمان بردی آور, منشی انتخاب شدند و عارف گرگانی هم به عنوان نماینده شورای شهر گنبدکاووس در شورای عالی استان انتخاب شد.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز