امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

tahmasbi 16m 300x200 - تغییر استاندار گلستان در دستور کار امروز دولت نیستاخبارگلستان-ایتنانیوز-   معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: تغییر استاندار گلستان در دستور کار امروز دولت نیست و همه مسائل مطرح شده تنها گمانه‌زنی است و تا زمانی که موضوع در دولت مطرح نشود، هیچ رسمیتی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  علی اصغر طهماسبی صبح امروز در حاشیه همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در گرگان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره آخرین تصمیم دولت برای تغییر استاندار گلستان گفت: تغییر استاندار گلستان در دستور کار امروز دولت نیست.

وی در پاسخ به این سوال که این به این معنی است که استاندار تغییر نخواهد کرد، تاکید کرد: امروز این موضوع در دستور کار دولت قرار ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: هر آن ممکن است هر اتفاقی بیافتد و تغییراتی انجام شود اما دولت از عملکرد استاندار گلستان آقای صادقلو راضی است.

طهماسبی در خصوص گزینه‌های مطرح شده برای تغییر استاندار گلستان و جایگزینی آنها در این جایگاه متذکر شد: همه اینها شایعات و گمانه‌زنی‌ها است و تا زمانی که این موضوع در دولت مطرح نشود هیچ رسمیتی ندارد.

وی در پایان متذکر شد: امروز موضوع تغییر استاندار گلستا در دولت مطرح نخواهد شد.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews
منبع:فارس

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز