امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    4155

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:13 | ۱۳ مهر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

اخبار گمیشان-ایتنانیوز-  شهردار گمیشان از آسفالت شدن 27 خیابان و معبر از آذر ماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

gomishan 13m 300x225 - 27 خیابان و معبر در گمیشان آسفالت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل فارس، عبدالصالح ایری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بودجه عمرانی و جاری شهرداری گمیشان در سال 1396 اظهار کرد: در سال جاری بودجه پیشنهادی ما 5 میلیارد و 300 میلیون تومان بود که امیدواریم تا پایان سال شاهد تحقق صد در صدی این بودجه باشیم.

وی یکی از مشکلات گمیشان را نامناسب بودن وضعیت آسفالت در معابر و خیابان‎های این شهر عنوان کرد و افزود: دولت در بحث آسفالت، حمایت‎های مناسبی را برای برخی از شهرها که استطاعت مالی کم دارند در نظر گرفته است در این راستا از محل اعتبارات دولتی، از سال گذشته تا کنون در 27 معبر و خیابان گمیشان عملیات آسفالت‎سازی انجام شده و حدود 2 میلیارد تومان عدد این پروژه می‎باشد.

شهردار گمیشان خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز برای شهرداری گمیشان 388 میلیون تومان بودجه تعریف شده است که به اندازه ارزش ریالی این بودجه قیر در اختیار شهرداری قرار می‎گیرد.

ایری بیان کرد: برای بودجه سال جاری هشت خیابان معرفی شده تا عملیات آسفالت برای آنها انجام شود تاکنون در پنج خیابان عملیات آسفالت انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر 50 درصد از این بودجه در اختیار ما قرار گرفته و 50 درصد باقی مانده با نظارت کارشناسان در عملیات آسفالت شهر اختصاص خواهد یافت در واقع در سنوات گذشته کمتر اتفاق افتاده تا در گمیشان به این صورت شاهد عملیات آسفالت باشیم البته در نظر داریم لایحه‎ای به شهرداری ارسال و برای 26 خیابان گمیشان از منابع داخلی شهرداری آسفالت را انجام دهیم.

*پیش بینی المان‎های مناسب شهری برای گمیشان

شهردار گمیشان در خصوص بحث زیباسازی این شهر گفت: المان‎های مناسبی را برای گمیشان پیش‎بینی کرده‎ایم و در 6 ماه آینده اجرایی خواهد شد، در بودجه شهرداری نیز پیش‎بینی شده است تا المان‎های موجود در شهر را به المان‎هایی که تناسب با فضا و تاریخ گمیشان دارند تغییر دهیم.

ایری اذعان کرد: متأسفانه در شاخص توزیع اعتبارات قدمت شهرداری‎ها لحاظ نمی‎شود و این امر موجب شده تا شهرهایی هم‎چون گمیشان با قدمت و پیشینه تاریخی خود از اعتبارات مناسبی برخوردار نبوده و رنگ محرومیت به خود بگیرد.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز