امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

bazdidivazir golestan 300x198 - بازدید وزیر کشور از خطوط مرزی زمینی و هوایی استان گلستانگلستان-ترکمن نیوز-  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و هیات همراه ، طبق برنامه اعلام شده برای دومین روز این سفر به گلستان، بازدید از مناطق مرزی این استان را آغاز کردند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از روز گذشته سفر 2 روزه خود را به استان گلستان آغاز کرد و دیروز در نشست اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی و شورای تامین استان شرکت و از صبح امروز بازدید خود از مناطق مرزی استان را آغاز کرده است.

بازدید از خط مرز دریایی ایران و ترکمنستان در گمیشان به صورت هوایی و پاسگاه های مرزی مخدومقلی و سنگرتپه اصلی این شهرستان و ایستگاه ورودی گاز ترکمنستان به ایران در حوزه شهرستان آق قلا به صورت زمینی از مهمترین برنامه های روز دوم سفر وزیر کشور به گلستان است.

بازدید از دروازه مرز زمینی و ریلی, بازارچه اینچه برون و پاسگاه پل, بازدید از پاسگاه دانشمند و گروهان مرزی داشلی‌برون و محل تقسیم آب مشترک ایران و ترکمنستان از برنامه های ظهر امروز وزیر کشور است.

وزیر کشور در ادامه بازدید خود از مناطق مرزی گلستان، پل ‘چات’ در حوزه نوار مرزی شهرستان گنبدکاووس را افتتاح می کند که برای عملیات اجرایی آن مبلغ 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمران مرزی استانداری گلستان هزینه شده است.

پل چات سازه ای فلزی به طول 45 متر است با بهره برداری از آن که با عرص پنج متر بر روی رودخانه مرزی اترک در حوزه سرزمینی ایران ساخته شده، مسیر دسترسی خودرویی به مناطق مرزی شرق گلستان بویژه حوزه چات، 80 کیلومتر نزدیکتر می شود.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز