امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    1732

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:33 | ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Bazovand 18 2 Sh 300x223 - به شایعات توجه نکنید/ موضوع استانداری گلستان کذب محض استاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز- استاندار لرستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : هیچ مذاکره‌ای در خصوص پذیرش مسوولیت در استان گلستان با من صورت نگرفته و گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی حقیقت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، هوشنگ بازوند در خصوص انتشار برخی شایعات در فضای مجازی، مبنی بر انتصابش به عنوان استاندار گلستان گفت: متاسفانه علیرغم تلاش فراوان دولت یازدهم در استان لرستان و انجام کارهای زیرساختی و زیربنایی، برخی سعی داشته و دارند تا با هدف تخریب دولت، اقدامات صورت گرفته را وارونه جلوه دهند که البته امری مسبوق به سابقه و البته مذموم است. لذا در آغازین روزهای تشکیل دولت دوازدهم، اخباری مبنی بر انتصاب من به عنوان استاندار گلستان در فضای مجازی مطرح شده که قویاً تکذیب می‌کنم.

استاندار لرستان افزود: من سربازی از خیل سربازان این کشور هستم و هر کجا که فضای خدمت فراهم شود آماده‌ام اما، اینکه برخی سعی دارند با جوسازی‌های مجازی، در خصوص انتصابی که خود بنده از آن بی‌اطلاعم اظهار نظر کنند، جای تامل دارد.

بازوند در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی مسوولین وزارت کشور، در خصوص تغییر جایگاه مدیریتی یا انتقال شما به استان دیگر مذاکره‌ای صورت گرفته یا خیر، گفت: در این خصوص نه پیشنهادی شده و نه مذاکره‌ای صورت گرفته، لذا پیشنهاد می‌کنم مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار درست را از طریق رسانه‌های موثق دنبال کنند. از سوی دیگر لازم است تا مردم ضمن دوری از اینگونه جوسازی‌ها، در فضای روانی امن و آرام، به توسعه هرچه بیشتر لرستان فکر کنند. حال یا با حضور بازوند، یا بدون حضور او.

وی در واکنش به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه پس با این اوصاف، مطرح شدن نام سیدموسی خادمی به عنوان جایگزین را هم تکذیب می‌کنید، تصریح کرد: این موضوع هم یکی از مواردی است که در فضای مجازی مطرح شده و شما می‌بینید که هیچ منبع موثقی آن را تایید نکرده. با این حال باید گفت که جناب آقای دکتر خادمی همکار خوب ما در کهگیلویه و بویراحمد هستند و سوابق علمی و عملی ارزشمندی در کارنامه خود دارند. لذا اگر روزی تصمیم بر انتصاب ایشان باشد، بنده استقبال می‌کنم اما موضوع از این قرار است که همه این موارد کذب است و مورد تایید نیست.

گفتنی‌است، طی چند روز گذشته، برخی کانال‌های تلگرامی بدون مجوز، با انتشار اخباری در فضای مجازی، از انتصاب مهندس بازوند “استاندار لرستان”، به عنوان استاندار «گلستان» خبر داده بودند که در این گفت‌و‌گو تکذیب شد.

گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: خبرگزاري برنا

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز