امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Savarkari 20 M 1 300x200 - چابکسوار متخلف هفته اول کورس تابستانه بندرترکمن محروم شداخبار اسبدوانی-تورکمن‌نیوز- مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان ترکمن گفت: چابکسوار متخلف دور نخست هفته اول مسابقات سوار کاری بندرترکمن به سبب ارتکاب تخلف؛ ده هفته از حضور در کورس این شهرستان محروم شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوارکاری، به نقل از ایرنا، علی روشن شمال روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت: طبق تصمیم کمیته انضباطی هیات سوارکاری بندرترکمن که روز گذشته در دفتر هیات برگزار شد و با توجه به گزارش داوران سیار و بازبینی فیلم دور نخست هفته اول محرز شد که چابکسوار اسب شماره 4، رقابتی ناسالم داشته و باعث تغییر نتیجه کورس شده است.
وی ادامه داد که کمیته انضباطی به موجب ماده 14 جرائم چابکسواران، وی vh به مدت 10 هفته از شرکت در مسابقات محروم وبه 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
کورس اول هفته نخست روز جمعه 9 تیرماه با شرکت اسب‌های سه ساله صفر تا شش امتیازی در مسافت هزار متر برگزار شد که در پایان اسب‌های عجب شیر با چابکسوری نورمحمد بهادر و سردارخان با چابکسواری جواد آچاک و نجات با چابکسواری رامین قهرمانی به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.
دومین هفته رقابت‌های کورس اسبدوانی بندرترکمن فردا جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز