امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    11142

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:17 | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

گنبدکاووس-ترکمن‌نیوز- فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از ارائه برخی خدمات پزشکی و بهداشت روان رایگان به 240 نفر از اهالی روستای مرزی دوز اولوم بخش مرزی داشلی برون شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

dozoloum 18B 300x180 - خدمات پزشکی رایگان به 240 نفر از اهالی روستای مرزی دوزاولوم گنبدکاووس

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران، به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدرضا سراوانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ارائه خدمات پزشکی و بهداشت روان روز گذشته باحضور سه پزشک عمومی، یک روانپزشک و 11 پرستار از معاونت درمان و بهداشت فرماندهی انتظامی گلستان انجام شد.
وی افزود: 168 نفر از اهالی این روستای مرزی توسط پزشکان عمومی ویزیت و داروهای مورد نیاز به ارزش 30 میلیون ریال به صورت رایگان دریافت و 72 نفر دیگر نیز خدمات بهداشت روان دریافت کردند.
سرهنگ سراوانی باگرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اضافه کرد: فرماندهی مرزبانی اترک با هماهنگی عقیدتی سیاسی این واحد نظامی، برای ایام دهه فجر برگزاری 43 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، دینی و مذهبی پیش بینی کرد که درحال انجام است.
وی، برگزاری مسابقات ورزشی (فوتسال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی و والیبال)، آموزش های همگانی مرتبط با مسائل مرزی در مدارس و مناطق مرزی، برگزاری گفتمان های دینی و بصیرتی، غرس دو هزار اصله نهال، دیدار با سه خانواده معظم شهدای مرزبانی، کوه پیمایی، دیدار با بازنشستگان مرزبانی و عیادت از بیماران، خاطره گویی، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مدارس مرزی را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر برشمرد.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان یادآور شد: برنامه های پیش بینی شده در سطح پاسگاه های مرزی (ویژه پرسنل پایور و وظیفه) و نیز در مناطق و مدارس مرزی درحال اجرا می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نعیمی کیا، رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک گلستان نیز با تبریک ایام دهه فجر در گفت و گو با خبرنگار ما، از بازسازی یک باب نمازخانه در پاسگاه مرزی داشلی برون گنبدکاووس خبر داد و گفت: برای این نمازخانه که 60 مترمربع مساحت دارد 35 میلیون ریال هزینه شده است.

گردآوری: گروه خبری ترکمن‌نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز