امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

gharavi 11b 300x225 - اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای توسعه گلستانکلاله-ترکمن نیوز-  نماینده شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اختصاص 400میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای توسعه استان گلستان از مصوبات اخیر کمیسیون تلفیق بودجه مجلس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  شهرام کوسه غراوی عصر روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان کلاله افزود: همه مدیران استانی، شهرستانی و بنده به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی درتلاش هستیم زمینه های تحول و توسعه گلستان را فراهم کنیم.
وی فعالیت های پروازی فرودگاه کلاله از زیرساخت های اساسی توسعه شرق استان گلستان دانست و افزود: برای راه اندازی مجدد این فرودگاه همه مسئولان و مدیران استانی و کشوری تلاش لازم را داشته اند.
سرپرست جدید فرمانداری کلاله نیز در این آیین که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار شد، رکود اقتصادی، اشتغال و آسیب های اجتماعی را از مشکلات اساسی امروز مردم و دولت دانست و گفت: این مشکلات مرتبط با یکدیگرهستند و آنها را می توان با مدیریت جهادی حل کرد.
محمد حمیدی افزود: تعامل، وحدت وهمدلی، اجرای برنامه های مشخص برای بانوان، فراهم کردن زمینه های امید درخانواده بخصوص بانوان، حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال، توجه به مسائل جوانان و نخبگان از جمله طرح ها وبرنامه هایی است که دراجرای آنها صادقانه تلاش خواهم کرد.
فرماندار سابق کلاله نیز از مدیران، روحانیون شیعه وسنی و خیرین شهرستان به خاطر همکاری هایی در مدت خدمت وی به عنوان فرماندار داشنه اند، قدردانی کرد و گفت: تمام تلاشم این بود که از حاشیه ها دور باشم و با هر اقدامی که مخل وحدت وهمدلی مردم منطقه باشد برخورد نمایم.
نصرت برزگر، نزدیک بودن و همراه بودن با مردم شهرستان برای حل مشکلاتشان از افتخارات سال های خدمت خود دانست و افزود: آنچه برای من مهم است، رضای خدا و خلق خداست و این جایگاه برای من فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم ایجاد کرده بود.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز