امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

hezarjaribi 6b 300x181 - گلستان بهترين مرز ريلي را با کشورهای آسیای میانه دارد/ مخالفت نمايندگان با قطع يارانه ٣٣ ميليون نفرگلستان-ترکمن نیوز-  نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان بهترين مرز ريلي را با کشورهای آسیای میانه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  نبی‌الله هزارجریبی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: تمام قد موضوعات مردم را در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کنیم.
وی ادامه داد: ما درگیر کسری بودجه هستیم و همه قوا و مردم باید برای حل مشکلات کمک کنیم.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دیگر نباید بگوییم استان گلستان تازه تاسیس است و باید برای حل مشکلات در استان به صورت ویژه کار کنیم.
هزارجریبی بیان کرد: منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون از جمله ظرفیت‌های خوب برای استان گلستان است و برای منطقه آزاد نمایندگان مجلس باید رای مثبت دهند و کمیسیون اقتصادی مناطق آزاد هفت گانه را مصوب کرد و باید وارد صحن مجلس شود.
وی اضافه کرد: اگر منطقه آزاد مصوب شود اشتغال چند هزار نفری را خواهیم داشت.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ارتباط ما با کشورهای آسیای میانه یکی دیگر از ظرفیت‌های استان گلستان است که از طریق راه آهن می‌توان این ظرفیت را افزایش داد و از این فرصت استفاده کرد.
هزارجریبی بیان کرد: در خصوص راه آهن ما بهترین مرز را داریم ولی چند ماهی است که تجار بارهایشان در مرز مانده و واگن وجود ندارد که بارهایشان را صادر کنند.
وی در بخش دیگر بیان کرد: یکی از دغدغه‌های کشور حل معضل حاشیه‌نشینی است و برای حل این مشکل باید مشکلات اقتصادی و اشتغال و مسکن روستاییان را حل کرد تا روستاییان به شهر مهاجرت نکنند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک معضلی که در گرکان است مشکل آب شرب شهر گرگان است که ما نسبت به این موضوع به شدت پیگیر هستیم و برخی از مدیران خوب کار می‌کنند و استاندار گلستان باید برنامه‌ای را برای مدیرانی که همراهی نمی‌کنند اجرایی کند.
وی با اشاره به معضل زباله در شهر گرکان گفت: یک ماه پیش به خاطر استفاده از فاضلاب در یکی از روستاهای گرگان مردم بیمار شدند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: ما کشته‌های زیادی را در راستای غیراستاندارد بودن دوربرگردان‌ها و سوانح رانندگی داریم و باید تلاش کنیم این دوربرگردان‌ها استاندارد شود.
هزارجریبی گفت: هنوز برخی از روستاها با تانکر از آب شرب استفاده می کنند و اگر ما می‌گوییم مسلمان هستیم نباید اصراف کنیم و اجازه دهیم مسوولان این آب شرب را به روستاهای دورافتاده برسانند.
وی در خصوص حدف یارانه‌ها گفت: مجلس مردمی است و ما خادم مردم است و با قطع یارانه ٣٣ میلیون نفر مخالفت شد و موضوع به صحن مجلس واگذار شدنماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنزین اگر لیتری 5 هزار تومان هم بشود برای سرمایه‌داران مشکلی پیش نمی‌آید و کم درآمدها دچار مشکل می‌شوند.

هزارجریبی گفت: من در خصوص مالیات بر ارزش افزوده هم از دولت پرسیدم آیا از جیب مردم می‌خواهید امورات را پیش ببرید.
وی افزود: مبارزه قاطع با قاچاق کالا، مبارزه با رانت و مفسدان اقتصادی، مبارزه با اختلاس، مدیریت سودهای بانکی که کمر مردم را شکسته است تنها راه رفع مشکلات مردم است.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله فقیر و غنی بین مردم زیاد شده و اعتماد مردم به نظام رو به کاهش است.
وی با بیان اینکه مشکلات مردم با گفتار درمانی حل نمی‌شود، گفت: اختلاس توسط یک مسئول در دولت نابخشودنی است و باید با این مفسدان حتی تا پای اعدام برخورد کرد./فارس

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز