امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گنبدکاووس-ترکمن نیوز-  باحضور 35 شرکت تولیدی نخستین نمایشگاه تخصصی ساختمان، تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در گنبدکاووس آغاز به کار کرد.

namayeshgah 3b 300x225 - آغاز به کار نخستین نمایشگاه تخصصی ساختمان و تاسیسات در گنبدکاووس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه که روز سه شنبه و باحضور معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، مدیرعامل شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی اسپاد جم به عنوان مجری برپایی این نمایشگاه، گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه تخصصی از 6 استان کشور هستند.
فرهاد کفایی پور از تهران، اصفهان، گلستان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و سمنان به عنوان استان های شرکت کننده در این نمایشگاه نام برد و افزود: آشنایی با محصولات تولید داخل و ایجاد ارتباطات تجاری بین تولید کننده و تجار در راستای شعار سال یعنی تولید و اشتغال، از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه است.
وی، ایجاد زیرساخت های مناسب را اساس توسعه تجارت و برپایی نمایشگاه یک صنعت درجهان دانست و گفت: منطقه شرق گلستان بویژه گنبدکاووس واحدهای تولیدی زیادی دارد به گونه ای که 58 درصد صادرات غیرنفتی و 54 درصد تولید ناخالص ملی استان از این منطقه است.
کفایی پور، گمرک اینچه برون و همسایگی باکشورهای آسیای مرکزی را از دیگر شاخص های زیرساختی گنبدکاووس دانست و اضافه کرد: در صورت استقبال مردم و تجار، برپایی این گونه نمایشگاه ها ادامه یافته و زمینه برای سرمایه گذاری و احداث مکان مناسب بریا برپایی نمایشگاه های دائمی در این شهر فراهم می شود.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم با قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه، آمادگی این شهرستان را برای برپایی نمایشگاه های تخصصی، هدفمند و مستمر در حوزه های مختلف اعلام کرد.
عبدالقدیر کریمی گفت: ظرفیت های گنبدکاووس درحوزه های مختلف و پیگیری بحث تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون ضرورت ایجاد مکان مناسبی برای برپایی نمایشگاه های دائمی در این شهرستان را عیان ساخته و مجوزهای لازم از سوی متولیان امر در این زمینه صادر شود.
وی افزود: برپایی نمایشگاه های تخصصی در زمینه ساختمان و صنایع وابسته به آن به منظور استانداردسازی ساختمان ها برای دستیابی به زندگی آرام و بدون دغدغه نسبت به خطرات بلایای طبیعی که هر ساله در گوشه و کنار کشور خساراتی را به بار می آورد، ضروری است.
این نمایشگاه که در خیایان دستجردی جنب شرکت گاز گنبدکاووس گشایش یافته است تا ششم بهمن هر روزه از ساعت 16 تا 22 آماده بازدید علاقه مندان است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز