امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان

۷۰۰ هزار کارت ملی هوشمند در گلستان صادر شد

  • کد خبر :

    2707

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    17:26 | ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

kart hoshmand 27 sh Copy 300x209 - ۷۰۰ هزار کارت ملی هوشمند در گلستان صادر شداخبار گلستان– تورکمن‌نیوز: مدیر کل ثبت احوال استان گلستان با بیان اینکه ۷۰۰ هزار کارت ملی هوشمند در استان گلستان صادر شد، گفت: در ۵ ماه نخست سال جاری, بیش از ۲۹ درصد افزایش آمار فوت شده در شهرستان آزادشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن: حسین وفایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت: در 5 ماهه نخست سال جاری 890 وقایع ولادت در شهرستان گزارش شده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 949 مورد ولادت گزارش شده و نسبت به سال گذشته 6.2 درصد کاهش یافته است.

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان افزود: همچنین در 5 ماه نخست سال 95, تعداد 193 نفر در شهرستان فوت شدند که این آمار در سال جاری در مدت مشابه, به 249 نفر افزایش یافته که علت اصلی افزایش این آمار حادثه معدن بود.

وفایی یادآور شد: در 5 ماه نخست سال جاری 583 ازدواج در شهرستان آزادشهر به ثبت رسیده که این تعداد در سال 95 در مدت مشابه, 612 گزارش شده که در سال جاری 4.7 کاهش وقایع ازدواج داشتیم.

مدیرکل ثبت احوال گلستان تاکید کرد: در سال گذشته در همین مدت 130 مورد طلاق در شهرستان به ثبت رسیده که این آمار در سال جاری در همین مدت 108 مورد گزارش شده و 16.8 نسبت بهسال گذشته ثبت طلاق کاهش یافته است.

وفایی گفت: 700 هزار کارت ملی هوشمند در سطح استان جهت صدور درخواست شده که در شهرستان آزادشهر, 32 هزارو 34 کارت ملی هوشمند در خواست شده و نسبت به همه شهرهای استان کمتر است.

وی اظهار کرد: همه کارت ملی که اعتبار آن سال 96 است تا پایان سال از درجه اعتبار ساقط خواهد شد و در بانک‌ها و ادارات کاربردی ندارد.

مدیرکل ثبت احوال گلستان تصریح کرد: حدود 2 هزارو 500 کارت ملی هوشمند در آزادشهر صادر شده و در اداره پست شهرستان است و صاحبان آن سراغی از آن نگرفتند.

وفایی اظهار داشت: پس از بیماری‌های قلبی, حوادث غیرمترقبه, بیشترین علت فوت در شهرستان آزادشهر است که این علت در سطح استان در رتبه چهارم قرار دارد.

منبع: tasnimnews.com

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز