امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    101921

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:42 | ۱۰ مهر ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

10 300x200 - ۳ گلستانی در فهرست نهایی تیم ملی فوتبالترکمن نیوز:  رییس هیات فوتبال گلستان گفت: سه بازیکن گلستانی این رشته در فهرست نهایی تیم‌ ملی فوتبال برای ۲ بازی آینده قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  قاسم کوهستانی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بر اساس آخرین فهرست اعلامی “دراگان اسکوچیچ” سرمربی تیم‌ ملی فوتبال، “سردار آزمون”، “احمد نوراللهی” و “یاسین سلمانی” که گلستانی هستند، در این لیست قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون که اهل گنبدکاووس است اکنون در تیم “زنیت روسیه” بازی می‌کند.

کوهستانی یادآور شد: نوراللهی که متولد و بزرگ‌ شده شهرستان آزادشهر است، اکنون برای تیم “شباب الاهلی امارات” بازی می‌کند.

رییس هیات فوتبال گلستان گفت: سلمانی که از جوان‌ترین بازیکنان فرا خوانده شده به تیم‌ ملی است، متولد گرگان بوده و اکنون در تیم سپاهان اصفهان بازی می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران در روزهای ۱۵ و ۲۰ مهر ماه در مسابقه سوم و چهارم خود در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم‌های امارات و کره‌جنوبی خواهد رفت.

گلستان هیچگاه تیمی در سطح اول فوتبال کشور نداشت و به جز چند سال حضور تیم اتکا در لیگ دسته اول که آن هم با انتقال امتیاز از تهران همراه بود، در همه این سال ها به نمایش تک ستاره های خود دلخوش بود اما حالا دایره این رویاپردازی از مرزهای کشور فراتر رفته و به لیگ چند کشور اروپایی و آسیایی کشیده شده است.

فوتبال گلستان در گذشته تک ستاره‌هایی داشت که گاه و بیگاه ظهور کرده و در لیگ کشور می‌درخشیدند اما طی سال‌های اخیر تعداد این بازیکنان همواره در حال افزایش است به گونه‌ای که علاوه بر لیگ برتر، چهار گلستانی در لیگ های خارجی به دنبال تحقق رویاهای خود هستند.

اکبر میثاقیان، اکبر دهقان، عبدالجلیل گل‌چشمه، شهاب یانپی، میلاد کر، صلاح‌الدین اونق، اصغر محمودی، احمد نوراللهی، سردار آزمون، عارف غلامی، یاسین سلمانی، رضا اسدی، وفا هخامنش، آرمین سهرابیان، کمال‌الدین نیکخو، عزت‌الله پورقاز، محمدحسین زواری، عارف حاجی‌عیدی، احسان تاییدی، محمد علی‌نژاد، مجتبی ممشلی، محمدجواد کیا و مجید نصیری نمونه‌های از بازیکنان و مربیان شاخص گلستان در رده‌هاحی مختلف باشگاهی، ملی و لژیونر هستند.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز