امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    28029

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    22:30 | ۲۵ تیر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Hivechi 26T 300x185 - یکی از اساسی ترین دغدغه های امروزی ما، مسئله جوانان استبندر ترکمن – ترکمن نیوز- فرماندار شهرستان ترکمن در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان ترکمن با محوریت برنامه ریزی اوقات فراغت روز دوشنبه 25 تیر در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: یکی از اساسی ترین دغدغه های امروزی ما، مسئله جوانان است.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (ع)، روز دختر و دهه کرامت اظهار داشت: جوانان آینده این مملکت را می سازند و مدیریت آینده را به عهده خواهند گرفت لذا وظیفه ماست که جایگاه و وضعیت آنها را بیشتر مورد بررسی و توجه قرار دهیم و به نوعی با آنها همراهی کنیم تا بتوانند در ایام پیش رو، مدیریت های جامعه را به عهده بگیرند و در جامعه افراد مفید، متنفذ و موثری باشند.
وی اوقات فراغت را دو دسته فعال و غیر فعال عنوان کرد و گفت: در اوقات فراغت فعال جوانان می توانند با مهارت آموزی برای آینده ای هدفمند برنامه ریزی کنند.
هیوه چی تصریح کرد: هر دو نوع اوقات فراغت لازم است و ترکیب آنها کمک می کند نوجوان در مسیر زندگی خود تجربیاتی را کسب و مهارت هایی را بیاموزد و با انرژی و کوله باری از تجربه و با آمادگی وارد جامعه شود.
وی از مشاورین جوان ادارات شهرستان خواست از طریق ارتباط و همفکری با جوانان، مطالبات، مسائل و ایده ها و طرح های آنها را بگیرند و به عنوان نماینده این قشر در جلسات مطرح کنند تا مورد بررسی قرار گیرد و مسئولین دستگاهها با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود برای پاسخگویی به این مطالبات برنامه ریزی کنند تا اوقات فراغت مثمر ثمری برای نوجوانان و جوانان شهرستان رقم زده شود.
فرماندار تاکید کرد سمت و سوی برنامه های اوقات فراغت با نگاه توانمندسازی نوجوانان و وجوانان باشد و افزود: انتظار ما از جوانان این است که با برنامه هدفمند؛ سلامتی و اوقات فراغت خود را دنبال و با کسب علم و مهارت خود را تجهیز کنند تا بتوانند آسیب های اجتماعی پیش رو را کنترل و مدیریت و فرهنگ غنی خود را تقویت کنند و بر مبنای آموزه ها در مقابل سختی های روزگار و آسیب ها و انحرافات بایستند و سایرین را کمک کنند.
درپایان هرکدام از جوانان دغدغه ها و نظرات و ایده های خود را اعلام و مقرر شد با توجه به اینکه اشتغال از دغدغه های اصلی جوانان است درجلسه ای جداگانه با دعوت از جوانان درباره اشتغال وایده های جوانان درآن حوزه بحث شود.

 

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

لینک عضویت کانال تلگرام

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز