امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    27150

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:07 | ۲۰ تیر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Warm 20T 300x200 - گلستانی‌ها آماده هوای داغ تابستانی باشندهواشناسی-ترکمن نیوز- شهروندان استان گلستان بعد از یک تنفس کوتاه و خنکی هوا در دو سه روز گذشته،‌ مجددا خودشان را برای گرمای تابستانی مهیا کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، با توجه به اینکه طی دو سه روز گذشته هوای نسبتا خنک و مرطوبی را شاهد بودیم ولی شهروندان گلستانی باید خودشان را برای یک گرمای تابستانی آماده کنند.

یک الی دو روزی است که به واسطه استقرار هوای خنک و مرطوب در سطح استان گلستان شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده و خفیف در برخی از نقاط استان گلستان بودیم که تا حدی دمای هوا در استان گلستان کاهش یافت.

روند افزایش دما در استان گلستان ادامه خواهد داشت

استقرار هوای خنک و مرطوب طی یک الی دو روز گذشته باعث تضعیف هوای گرم در فصل تابستان در گلستان شد و از افزایش دما در این استان کاسته شد.

براساس الگوهای پیش‌یابی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان انتظار داریم از بعدازظهر امروز از تراکم ابرها در گلستان کاسته شود و روند افزایش گرما در شهرهای مختلف استان گلستان را شاهد خواهیم بود.

متاسفانه هوای خنک و مرطوب دوامی ندارد و مجددا باید شهروندان گلستانی خودشان را آماده هوای داغ تابستانی کنند زیرا براساس الگوهای پیش‌یابی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان انتظار داریم که در روز آینده در گرم‌ترین ساعت افزایش دو الی چهار درجه سانتیگرادی را نسبت به روز گذشته در سطح استان گلستان داشته باشیم و روند افزایش دما در روز آینده در استان گلستان ادامه خواهد داشت.

گلستان در روز شنبه هفته آینده، بارش پراکنده باران را تجربه می‌کند/ بارش باران تاثیری در روند گرما ندارد

همچنین روند افزایش گرمای هوا از امروز لغایت روز جمعه ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود که هر روز شاهد افزایش دمای هوا در گلستان باشیم به طوری که در روز پنج‌شنبه هفته جاری، گرم‌ترین روز را تجربه خواهیم کرد.

انتظار داریم برای شنبه هفته آتی شاهد بارش پراکنده باران در سطح استان گلستان باشیم که این روند موقتی است و تاثیری بر روند گرما نخواهد داشت.

شهروندان گلستانی بعد از یک تنفس کوتاه مجددا خودشان را برای گرمای تابستانی مهیا کنند زیرا آخر هفته داغی را در سطح استان گلستان تجربه خواهیم کرد.

گنبدکاووس به عنوان خنک‌ترین نقطه گلستان معرفی شد

امروز صبح در خنک‌ترین ساعت کلاله، مینودشت و گنبدکاووس با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهرهای گلستان معرفی شدند و این در حالی است که کمینه دمای در مرکز استان گلستان در صبح امروز ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شد.

پیش‌بینی می‌شود که شهرستان گنبدکاووس با دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین نقطه استان گلستان معرفی شود.

 

منبع: فارس

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز