امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    7143

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:37 | ۰۷ آذر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

ekram 7azar 211x300 - کارکنان بانک ملی گنبدکاووس حمایت مالی 30 یتیم را برعهده گرفتندگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) منطقه دو گنبدکاووس گفت: رئیس و کارکنان شعبه مرکزی بانک ملی حمایت مالی 30 یتیم زیر پوشش این نهاد را به عهده گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمنهای ایران،  علی حسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: براساس موافقت رئیس و کارکنان بانک ملی شعبه مرکزی گنبدکاووس مقرر شد، ماهانه درمجموع مبلغ 10 میلیون ریال ازسوی آنان به حساب این تعداد یتیم واریز شود.
وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در کمیته امداد، افزود: هم اکنون کمیته امداد منطقه 2 گنبدکاووس تعداد 762 یتیم و فرزندان خانوارهای نیازمند شامل مددجویان اداره زندان، از کار افتادگان و بدسرپرست ها را تحت پوشش دارد.
حسنی با قدردانی از کمک های حامیان و خیرین به طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، تصریح کرد: هم اکنون یک هزارو 200 نفر از خیرین و نیکوکاران دراین طرح مشارکت دارند.
وی تصریح کرد: در سایه کمک های خیرین گنبدی، کمیته امداد منطقه 2 این شهرستان یتیم بدون حامی مالی ندارد و تنها 200 فرزند از نیازمندان زیرپوشش (طرح محسنین) بدون حامی مالی هستند.
رئیس کمیته امداد منطقه دو گنبدکاووس یادآور شد: میزان کمک نقدی هر حامی به طرح ایتام و محسنین به طور میانگین ماهانه 300 هزار ریال است و افراد می توانند متناسب با وضعیت مالی خود کمتر یا بیشتر از این رقم را کمک نمایند.
حسنی گفت: علاقه مندان به مشارکت در ین طرح های خداپسندانه می توانند با مراجعه حضوری و یا تماس با تلفن 33380516 اطلاعات و مشاوره لازم را دریافت نمایند.
ماه گذشته نیز مدیرکل و کارکنان اداره کل گمرکات استان گلستان که محل فعالیت آنان درحوزه جغرافیایی گنبدکاووس است، در اقدامی خداپسندانه حمایت مالی از 40 یتیم زیرپوشش کمیته امداد منطقه 2 این شهرستان را بامجموع کمک ماهانه 12 میلیون ریال برعهده گرفتند.
با توجه به وسعت افزون بر پنج هزار کیلومتر مربعی شهرستان گنبدکاووس و تعداد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، این نهاد از آذرماه سال گذشته به دو شعبه مستقل درقالب منطقه 1 و 2 تقسیم شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز