امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گنبدکاووس2 300x205 - پیام قدردانی مسئولین گنبدکاووس از حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامیتورکمن نیوز: مهندس عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس، حاج آخوند نوریزاد، حاج آخوند جاور و حاج آخوند هوشمند ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس و اینچه برون در پیامی از حضور باشکوه و گسترده مردم گنبدکاووس در انتخابات ۲ اسفند تقدیر کردند.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مردم شریف و ولایتمدار شهرستان گنبدکاووس، همگام با سایر مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور باشکوه و گسترده در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه ای باشکوه خلق کردند.

وظیفه خود می دانیم از آحاد و اقشار مختلف مردم بصیر، شریف، شهید پرور و ولایتمدار شهرستان گنبدکاووس که با حضور گسترده خود پای صندوق های رأی صحنه های به یاد ماندنی را ثبت نمودند و جلوه ای دیگر ازمردم سالاری دینی، وفاداری به اسلام و انقلاب و آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر نماییم.

همچنین از کلیه عوامل برگزاری انتخابات اعم از هئیت های نظارت، اجرایی، بازرسی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، کلیه کارکنان ادارات و اعضای شعب اخذ رای و از مجموعه همکاران فرمانداری و بخشداری مرکزی و داشلی برون که شرایط مطلوب در برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

در پایان انتخاب جناب آقای امانقلیچ شادمهر را بعنوان نماینده مردم شریف این شهرستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ایشان و مردم شریف شهرستان گنبدکاووس تبریک عرض نموده و با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان امیدواریم تا در ایفای نقش خود بعنوان نماینده مردم این شهرستان و استیفای حقوق شهروندان گنبدکاووس همواره استوار و ثابت قدم باشند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز