امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    38052

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:08 | ۲۶ مهر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

تولیدی گنبدکاووس 300x179 - واحدهای تولیدی در جهت اشتغال پایدار نیاز به حمایت همه جانبه دارندتورکمن نیوز – اخبار گنبد کاووس نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت جدی از واحدهای تولیدی گفت: این واحدها که در ایجاد اشتغال پایدار در جامعه سهیم هستند بایستی مورد حمایت همه جانبه مسئولان قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران  به نقل از ایرنا، قرجه طیار در نشست با تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی گنبدکاووس اظهار داشت: مشکلات واحدهای تولیدی در مرحله نخست باید در شهرستان ها، سپس استان و در صورت نیاز در سطح ملی پیگیری و رفع شود و اگر نیاز به اصلاح قوانین است، مجلس می تواند ورود کند.
وی از پیگیری اصلاح تشکیلات اداری فرمانداری های ویژه سراسر کشور خبر داد و گفت: فراکسیون ویژه ای در این خصوص، درمجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.
طیار افزود: موضوع اصلاح چارت اداری فرمانداری های ویژه توسط فراکسیون تشکیل شده در مجلس شورای اسلامی و از طریق وزارت کشور درحال پیگیری است.
نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس اضافه کرد: با اصلاح ساختار اداری (چارت سازمانی) فرمانداری های ویژه، حدود اختیارات قانونی فرمانداران و معاونت های آنان افزایش و برخی ادارات شهرستانی نیز به معاونت اداره کل ارتقا می یابند.
دراین نشست که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، معاونین اداره کل تامین اجتماعی و شرکت شهرک های صنعتی استان نیز حضور داشتند، برخی صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی گنبدکاووس نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
ضرورت توسعه شهرک صنعتی گنبدکاووس و توجه به مسائل زیست محیطی آن با احداث مرحله دوم تصفیه خانه فاضلاب این شهرک، اجرای طرح فیبر نوری برای بهبود ارتباطات تلفنی و اینترنتی واحدهای تولیدی، ضرورت کاهش حق بیمه کارگران با احیای ماده 80 تامین اجتماعی، لحاظ نمودن معافیت های مالیاتی ویژه واحدهای صنعتی و نیز پرداخت تسهیلات با کارمزد پایین به این واحدها از جمله مسائل و مشکلات مطرح شده توسط صاحبان تولیدی مشتقر در شهرک صنعتی گنبدکاووس بود.

گردآوری و انتشار: گروه خبری تورکمن نیوز

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز