امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

تجری 1 300x183 - هدف دشمنان زمین گیر کردن نظام جمهوری اسلامی ایران استبندر ترکمن-ترکمن نیوز-  مدیرکل پدافند غیر عامل استان با اشاره به لزوم تحکیم بنیه دفاعی کشور گفت: در حال حاضر شرایط و شیوه های دشمنی دشمنان تغییرکرده است و تهدیدات دشمن ترکیبی شده و هدف آنها زمین گیرکردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،   احمد تجری در سومین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن که با حضور فرماندار، مدیرکل پدافند غیر عامل استان، امام جمعه، اعضای شورای تامین و سایر مسئولین شهرستان صبح امروز در محل فرمانداری ترکمن برگزار شد، ایجاد تشویش اقتصادی و جنگ روانی دشمنان را در این راستا خواند و افزود: دشمن سعی می کند حوزه فعالیت و تهدید خود را از جنگ سخت به جنگ اقتصادی تغییر داده قدرت تحمل مردم را پایین بیاورد.
وی با اشاره به پدافند مردم محوری گفت: تهدیدات دشمن در زمینه ایجاد اختلاف بین شیعه وسنی و بروز داعش و… در جهت ایجاد بدبینی در مردم نسبت به نظام است.
تجری با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن اظهار داشت: یکی از راهکارهای مقابله، برگزاری اردوهای راهیان نور می باشدکه باعث حفظ ارزشهای انقلاب و نظام است.
مدیر کل پدافند غیرعامل استان در ادامه از تدوین سند راهبردی حوزه سایبری در جهت مقابله با تهدیدات سایبری دشمن خبر داد و گفت: عدم رعایت شرایط امنیتی در سیستم های اداری و دسترسی دشمن به اطلاعات آسیب های بزرگی را می تواند منتج شود.
وی در پایان وحدت مردم و جلب رضایت مردم توسط مسئولین را دو موضوع مهم در حوزه پدافند غیر عامل در سال 97 خواند.

تجری 2 300x183 - هدف دشمنان زمین گیر کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است

خبرنگار:یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز