امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    114471

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    17:40 | ۲۱ مهر ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

والیبال بانوان سریک گنبدکاووس 4 1 300x202 - هدف تیم سریک گنبدکاووس کسب دومین قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان کشور است ترکمن نیوز : سرمربی تیم سریک گنبدکاووس گفت که هدف تنها نماینده گلستان در لیگ برتر والیبال زنان با توجه به جذب بازیکنان قوی و باتجربه، ایستادن بر سکوی قهرمانی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ نیلوفر حجتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم سریک گنبدکاووس از ۱۲ شهریور تمرینات خود آغاز کرد و از ۲۰ شهریور بازیکنان ملی‌پوش بزرگسالان، جوانان و نوجوانان به این تیم پیوستند و در نهایت ترکیب ۱۸ نفره تیم متشکل از هشت بازیکن گلستانی و ۱۰ بازیکن خارج از استان آماده حضور در لیگ برتر شد.

وی افزود: هم اینک ۶ بازیکن تیم ملی در ترکیب سریک گنبدکاووس جای گرفتند که ۲ نفر از آنان به نام‌های “مهسا صابری و رویا فرخی” گلستانی هستند که در کنار ۶ بازیکن بومی دیگر به نام‌های “عارفه جلالی، هانیه حسینی، مائده یلمه، مریم قاضی‌راد، آیناز دانسته و سکینه قربانپور” برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم سریک گنبدکاووس گفت: بازیکن در آمادگی کامل قرار دارند و با تکیه بر امکانات خوبی که اسپانسر در اختیار تیم قرارداد توانستیم مهره‌های خوبی جذب کنیم.

حجتی به برگزاری نخستین بازی خود در لیگ برتر مقابل تیم صدیق گفتاروارنا خبر داد و گفت: انتظار می‌رود بازیکان ما یکی از بهترین نتایج خود را در بازی فردا به‌دست آورند.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از روز جمعه ۲۲ مهرماه با حضور هشت تیم مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان، جهان‌بین ‌چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، طلوع‌مهر یزد، سایپا و سریک گنبدکاووس آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز