امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    34908

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:55 | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

استان گلستان 12میلیارد ریال به جشن عاطفه ها اهداکردند 300x202 - نیکوکاران استان گلستان 12میلیارد ریال به جشن عاطفه ها اهداکردنداخبار استانی- ترکمن نیوز- معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: با برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی، نیکوکاران استان 12 میلیارد ریال به صورت نقدی و نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، علی حسنی در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: جشن عاطفه ها طی روزهای 15 و 16 شهریور در استان برگزار شد.
به گفته وی، برای جمع آوری این کمک ها 40 پایگاه نیکوکاری و 19 پایگاه در محل های برگزاری نمازجمعه دایر و 19 دفتر کمیته امداد نیز فعال بود.
وی با بیان این که جمع آوری کمک های نیکوکاران به جشن عاطفه تا 11 مهر ادامه دارد، گفت: خیراندیشان می توانند حضوری به پایگاه های نیکوکاری و کمیته امداد در نقاط مختلف استان مراجعه و یا از طریق سامانه اقدام کنند.
در این پیوند نیکوکاران می توانند از طریق سامانه #017*8877*، شماره حساب 0111804689008 و شماره کارت 6037991899970226 نزد بانک ملی ، دستگاه های خودپرداز بانک ها و پرداخت اینترنتی از طریق سایت امداد ww.emdad.ir کمک نقدی خود را به جشن عاطفه ها اهدا کنند.
حسنی افزود: به بیش از 10 هزار دانش آموز گلستانی به صورت مستقیم خدمات حمایتی ارائه می شود.
وی همچنین از برگزاری متمرکز جشن عاطفه ها در روز 11 مهر در دو هزار و 580 مدرسه استان خبر داد و افزود: در این روز دانش آموزان به همراه معلمان و مدیران مدارس به یاری همکلاسی های نیازمند خود می شتابند.
سال گذشته 14 میلیارد ریال به جشن عاطفه ها در گلستان کمک شد.
طبق گزارش اخیر کمال الدین نظری نژاد معاون آموزش و پرورش گلستان اول مهر 355 هزار دانش آموز در دو هزار و 580 آموزشگاه استان سال تحصیلی 98- 97 را آغاز می کنند.

لینک عضویت کانال تلگرام

https://tlgrm.in/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز