امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    39685

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:51 | ۱۵ آبان ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

oghaf minoodasht karimian1 300x225 - نوکری و خدمت به زوار امام رضا (ع)  بسیار لذت بخش است+تصاویراجتماعی-ترکمن نیوز-  اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت از مهران تا قوچان با ایجاد موکب به زوار امام حسین (ع) و امام رضا(ع) خدمات دهی نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،   مشاور فرهنگی فرماندار گنبد کاووس که با حضور در در موکب و ایستگاه صلواتی سلامت که توسط خدام اداره اوقاف شهرستان مینودشت در شهرستان قوچان برپا شده بود به عنوان خدمتگذار به خدمات دهی به  زوار امام حسین (ع) می پرداخت طی گفتگویی با پایگاه خبری راه شلمچه گفت: نوکری و ارائه خدمات و پذیرایی از زوار امام رضا(ع) بسیار لذت بخش است.

سید علی کریمیان اظهار داشت: از رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت و همکارانش بابت دعوت و مشارکت دادن بنده در این امر نیک و پسندیده بسیار ممنونم و ازخدمات دهی صادقانه و بی ریا این عزیزان به زوار امام رضا (ع)تقدیر وتشکرویژه می نمایم.

وی در ادامه افزود: جناب آقای جعفر ذوبی سرابی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت از نیروهای فعال وانقلابی وخادم اهل بیت عصمت و طهارت می باشد که از نزدیک شاهد فعالیت ها و تلاش های بی وقفه ایشان در خدمات رسانی به زوار بوده ام . این عزیزان در این چند روز گذشته از مهران تا قوچان به خدمات دهی زوار امام حسین و امام رضا(ع) مشغول بوده اند.

کریمیان در پایان گفت: امسال هیات های پیاده روی و علاقمندان به اهلبیت وامام رضا (ع) حضور بسیار پرشوری داشتند و از همه اقشار در این پیاده روی دیده می شدند وحضور چشمگیر بانوان ستودنی بود.

گفتنی است: در این ایستگاه صلواتی ضمن پذیرایی صبحانه ، توزیع میوه و شیرینی ایستگاه سلامت نیز برگزار شد که خدماتی همچون سنجش فشار خون، تست قند خون، ماساژ و توزیع دارو از آن جمله بوده است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز