امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس : حامی مالی جدید طلب سال گذشته بازیکنان والیبال گنبدکاووس را پرداخت کرد

نقش تخریبی «قوچان‌نژاد» در والیبال گنبدکاووس

ghafari 3a 294x300 - نقش تخریبی «قوچان‌نژاد» در والیبال گنبدکاووساخبار ورزشی-ایتنانیوز-  رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس از پرداخت مطالبات سال گذشته بازیکنان والیبال گنبدکاووس توسط حامی مالی جدید خبر داد و گفت: رضایتنامه از بازیکنان اخذ شد که طلبشان تسویه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ورزشی،  به نقل فارس، ابراهیم غفاری در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: یک فضایی در والیبال ما ایجاد شد که متاسفانه اسپانسر قبلی تیم والیبال گنبدکاووس نیز عملکردی داشت که شرایط را بحرانی‌تر کرد.

وی ادامه داد: ما به اسپانسر قبلی تیم(کارت تخفیف ایرانیان) اعلام کردیم که شما فردی را به عنوان نماینده در شهرستان گنبدکاووس انتخاب کنید تا مسائل توسط این نماینده پیگیری شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در عمل نیز مسئولیت‌های فنی، اداری و دیگر کارها به آقای قوچان‌نژاد سرمربی تیم واگذار شد و آقای قوچان‌نژاد نیز زمانی که قرار شد تا به تهران بروند تا با اسپانسر تیم مذاکراتی را برای وضعیت تیم داشته باشند، در جمع‌بندی به اختلاف نظر می‌رسند و آقای قوچان‌نژاد مانع حضور تیم در تبریز شد.

غفاری گفت: این اقدام یک بحرانی را برای تیم ایجاد کرد که آقای استاندار کمک کردند تا این بحران حل شود و در نهایت با تماسی که استاندار گلستان با آقای قوچان‌نژاد داشتند، ایشان را ترغیب کردند که تیم به تبریز برود و بازی را انجام دهد چون اگر تیم اعزام نمی‌شد، فدراسیون تیم را به طور کامل حذف می‌کرد.

وی افزود: بعد از این اتفاقات با توجه به اینکه آقای محمدی رئیس هیات والیبال گنبدکاووس که در گذشته نیز تجربه حمایت مالی و مدیریت این تیم را داشت وارد تمایل خود را برای حمایت مجدد از تیم نشان داد، مذاکرات اصلی برای تائید اسپانسر بودن وی انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس تصریح کرد: نشستی مشترک با حضور استاندار گلستان برگزار شد و تنها خواسته آقای محمدی این بود که استاندار گلستان برای تکمیل هتل در دست ساخت کمک کرده و تسهیلات لازم برای تکمیل شدن این هتل پرداخت شود.

غفاری بیان کرد: البته آقای محمدی به دنبال این است که مجموعه‌های اقتصادی قوی دیگری را نیز وارد عرصه کند تا با قدرت بتوانند در لیگ برتر حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آقای محمدی در مدیریت گذشته این تیم هنوز به بازیکنان تیم بدهکار است و چگونه شما دوباره وی را به عنوان حامی مالی انتخاب کردید، گفت: ویژگی خوبی این قرارداد جدید این بود که مطالبات گذشته بازیکنان پرداخت شد و رضایت‌نامه از بازیکنان اخذ شد که طلبشان تسویه شده است.

غفاری گفت: ظرف 48 ساعت گذشته 10 درصد قراردادها پرداخت شد و همه این قراردادها مهر هیات استان بر روی آن ثبت شده و به فدراسیون ارسال شده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر آقای محمدی پول داشتند چرا تا به امروز طلب بازیکنان را پرداخت نکردند، گفت: قول داده بود که پرداخت می‌کند اما با این شرایط منابع دیگری را به کمک گرفته و باعث شد تا این پرداخت‌ها را انجام دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس در پاسخ به این سوال که چرا شرایط در والیبال گنبدکاووس باید به سمتی برود که یک سرمربی به سادگی اجازه ندهد تیم برای بازی وارد میدان شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه اشتباه اسپانسر قبلی تیم (کارت تخفیف ایرانیان) این بود که تمام اختیارات را به آقای قوچان‌نژاد سپرده بود.

غفاری گفت: حتی زمانی که اسپانسر قبلی تیم چک یک میلیارد تومانی را در وجه آقای نادی کاپیتان تیم صادر می‌کند، آقای قوچان‌نژاد به شدت با این روند مخالفت کرد و تاکید داشت که باید این چک در وجه من کشیده می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که با تعیین حامی مالی جدید برای تیم وضعیت کادر فنی و بازیکنان چه می‌شود، گفت: بازیکنان همان بازیکنان هستند و تیم در حال حاضر آقای قوچان‌نژاد دیگر سرمربی تیم نیست و آقای بابایی از نظر فنی تیم را هدایت می‌کند تا یک سرمربی جدید برای تیم مشخص شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس تصریح کرد: در حال حاضر ما برند تیم را معرفی نکردیم و تا شنبه برند تیم معرفی می‌شود اما تا آن زمان تیم با نام گنبدکاووس در مسابقات شرکت خواهد کرد.

غفاری در پاسخ به این سوال که این شرایط والیبال گنبدکاووس تا چه زمانی می‌خواهد ادامه داشته باشد، گفت: تا زمانی که همه مسئولان پای کار نیایند این مشکل حل نخواهد شد.

وی اضافه کرد: اکثر تیم‌هایی که در لیگ برتر حاضر می‌شوند دولتی هستند و در استان گلستان چه انتظاری دارید که یک حامی مالی دو میلیارد ریال هزینه کند و از این رو همه مسوولان باید پای کار بیایند.

غفاری در پایان گفت: این باور را باید داشته باشیم که حضور در لیگ برتر و تیم‌داری در لیگ برتر با همین حامیان مالی بومی کار بزرگی بوده است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز