امروز : سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    96033

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:59 | ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

و شاعران بخش داشلی برون 6 300x191 - نخبگان و فرهیختگان بخش داشلی برون تجلیل شدندترکمن نیوز: طی جلسه ای از فعالان عرصه ادب، شاعران و فرهیختگان بخش داشلی برون با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر و تشکر گردید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛این نشست با حضور بخشدار داشلی برون ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد گنبدکاووس ، مسئول تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و خانم آتابای رئیس میراث فرهنگی شهرستان برای تشکیل انجمن شعر وادبی بخش و استفاده وبهره مندی از محافل گرم اساتید شعر و موسیقی سنتی و در بخشداری داشلی برون تشکیل گردید.

و شاعران بخش داشلی برون1 300x191 - نخبگان و فرهیختگان بخش داشلی برون تجلیل شدند

در این نشست گرم و صمیمی از فعالان عرصه ادب، شاعران و فرهیختگان منطقه و عوامل اجراکننده جشنواره نوروزی فرهنگ و اقوام استان گلستان که فروردین امسال در سه راهی اینچه برون برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر و تشکر گردید.

بابایی نژاد 2 300x191 - نخبگان و فرهیختگان بخش داشلی برون تجلیل شدند

بخشدار داشلی برون در این جلسه ضمن ارج نهادن به مقام بالای شاعران وفرهیختگان، آنان را سرمایه های منطقه دانسته و نقششان را در شکل دهی فرهنگ جامعه بی بدیل خواندند.
نورالله بابائی نژاد اظهار داشت : شاعران ونخبگان تاثیر بسزایی در جامعه اطراف خود دارند و این تاثیر می تواند در انتخابات پیش رو نقش انکار ناپذیری داشته باشد .
بابایی نژاد همچنین ضمن تشکر از این افراد به جهت همکاری در عرصه های مختلف، از آنان خواستند با ایجاد فضای پرشور در انتخابات از مردم بخواهند که با حضور حداکثری آینده کشور خود را رقم بزنند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز