امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Untitled 1 37 300x181 - منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی گنبدکاووس مشخص شدندترکمن نیوز: معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با پایان یافتن شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گنبدکاووس هفت منتخب اصلی و پنج منتخب علی البدل این شهر مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ عبدالقدیر کریمی اظهار داشت: برای عضویت در شورای اسلامی هفت نفره شهر گنبدکاووس ۱۶۰ داوطلب نام نویسی کردند که صلاحیت ۱۴۸ نفر آنها توسط مراجع قانونی و هیات نظارت تایید شد و در ادامه با انصراف ۲۷ نفر، ۱۲۱ نفر با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: براساس شمارش آرای انجام شده، پرویز ناصری با ۹ هزار ۳۲۰ رای، رسول پایدار با هفت هزار و ۸۸۷ رای، نبی‌الله آخوندی با ۶ هزار و ۸۳۰ رای، یحیی عباسی با ۶ هزار و ۷۹۰ رای، ناصر بارانی با پنج هزار و ۹۹۳ رای، جمیله بهنام با چهار هزار و ۴۵۴ رای، عبدالرحمان گوگ با سه هزار و ۶۹۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر گنبدکاووس انتخاب شدند.

کریمی اضافه کرد: نورمحمد جعفری با سه هزار و ۴۰۷ رای، حسام محمدی با سه هزار و ۲۱۱ رای، المیرا جمشیدی با سه هزار و ۱۵۱ رای، سعیده مقامی نیا با سه هزار و ۱۴۸ رای و ناهید تجا با ۲ هزار و ۸۲۶ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر گنبدکاووس انتخاب شدند.

شهرستان مرزی ۳۷۳ هزار نفری گنبدکاووس با ۲ شهر “گنبدکاووس و اینچه‌برون” و ۱۶۳ روستا به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان گلستان شناخته می‌شود.

یک میلیون و ۳۵۴ هزار گلستانی واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۱۴۰۰ بودند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۲۸۱ نفر برای نخستین بار طعم مشارکت سیاسی را تجربه کردند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز