امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

04 10 300x185 - مرز سند شرف، افتخار و استقلال کشور استتورکمن نیوز:  استاندار گلستان مرز را سند شرف، افتخار و استقلال کشور دانست و گفت: مرز در کشور ما یک جایگاه مهم و استراتژیک در همه ی موضوعات از جمله امنیت دارد و در فرمایشات مقام معظم رهبری و در قانون اساسی کشورمان بر دفاع از مرزها و اهمیت آن بارها تاکید شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛دکتر هادی حق شناس صبح چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان افزود: راه اندازی بازارچه مرزی و منطقه آزاد تجاری، یکی از نیازهای گلستان برای رسیدن به توسعه پایدار و گامی مؤثر برای تحول در بهبود معیشت مرزنشینان است.

وی ادامه داد: امنیت برای رفاه و آسایش مردم یک ضرورت است و این رفاه و آسایش زمانی اتفاق می افتد که ما در سایه امنیت بتوانیم شاخص های رفاه و آسایش را افزایش دهیم.

دکتر حق شناس افزود: یکی از این شاخص ها، استفاده از روابط اقتصادی است؛ اگر از مرز تقریبا طولانی که بین ما و ترکمنستان است بهره برداری اقتصادی شود حتما می تواند نقش اساسی در افزایش امنیت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان جزو 4 استانی است که هم مرز دریایی دارد و هم مرز زمینی، و مرزهای استان یکی از امن ترین مرزهای کشور است.

استاندار گلستان گفت: برخورداری گلستان از مرز زمینی و دریایی، یکی از مزیت‌هایی است که باید از این فرصت برای رونق بخشیدن به بخش‌های گوناگون و افزایش درآمدها بهره برد.

 

گزارش از:یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز