امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    92096

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    2:06 | ۰۴ فروردین ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

نگهبان سد گلستان 1024x640 - مردم گنبدکاووس صبور باشند؛ فرد خاطی مجازات می‌شودترکمن نیوز:  فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به حادثه رخ داده در یکی از روستاهای شهرستان از مردم خواست؛ صبور و خویشتن‌دار باشند تا حوزه قضایی نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام و درصورت محرز شدن جرم، فرد خاطی را نیز مجازات نماید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  عبدالقدیر کریمی سه‌شنبه شب در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: پس از اتفاقی که روز یکشنبه هفته جاری در یکی از روستاهای گنبدکاووس حادث شد، حوزه انتظامی، قضایی و شورای تامین با دقت و حساسیت موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در نخستین گام متهم بادستور مقام قضایی بازداشت شد و در ۴۸ ساعت گذشته نیز با مردم گنبدکاووس از طریق علمای اهل سنت و شیعه، بزرگان اجتماعی و سیاسی و چهره‌های مورد قبول آنها گفت و گو و آنها به آرامش دعوت شدند.

کریمی اضافه کرد: در این گفت و گوها از مردم خواسته شد، اجازه دهند، حوزه قضایی بررسی‌های خود را انجام دهد.

وی تصریح کرد: مردم گنبدکاووس مطمئن باشند درصورت اثبات جرم، فرد متخلف برابر قانون مجازات می‌شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: تجمعی که عصر امروز توسط عده‌ای از شهروندان مقابل دادگستری صورت گرفت، مورد تایید عامه مردم شهرستان نیست.

کریمی از مردم خواست، مثل همیشه کنار مسوولان، علما و بزرگان دینی باشند و به اعضای شورای تامین کمک کنند تا آرامش و امنیت گنبدکاووس حفظ شود.

وی گفت: مردم گنبدکاووس که وحدت و اتحاد آنها زبانزد عام و خاص است، نباید به تحریکات احتمالی دیگران که قصد سوء استفاده از شرایط را دارند، توجه کنند و نگذارند وحدت و اتحاد شهرستان آسیب دیده و خدشه‌دار شود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز