امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

اداری4 خرداد 1400 300x211 - مردم نباید گرفتار توطئه‌های دشمنان شوندترکمن نیوز: امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: در شرایط حساس کنونی مردم نباید حیله و فریب دشمنان بخورند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ آخوند عبدالکریم جاور در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس که با محوریت انتخابات برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه اجتماعی بودن دین از فرامین و دستورات الهی می باشد، در ادوار گذشته اقوام و مذاهب شهرستان گنبدکاووس مشارکت بالایی در انتخابات داشتند این دوره نیز با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر رقم خواهند زد.

آخوند جاور افزود: دشمنان اسلام در تلاش هستند با تفرقه افکنی مشارکت مردم در انتخابات را به حداقل برسانند و مردم نباید گرفتار فریب و توطئه های دشمنان شوند.

امام جمعه اهل تشیع شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: مهم ترین دستاورد سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری دینی در قالب جمهوری اسلامی ایران بوده و صندوق ها مظهر انتقال قدرت به شکل مردمی و مسالمت آمیز هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی گفت: در شرایطی که مردم به دلیل تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا با مشکلات فراوان معیشتی، اجتماعی و فرهنگی مواجه هستند، انتخابات 28 خرداد 1400 از سوی مردم مسلمان و انقلابی شهرستان فداکاری بیشتری را می طلبد تا با حماسه ای دیگر باعث سربلندی کشور عزیزمان شویم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز