امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

مسابقات ملی اسبدوانی با نظارت فدراسیون و مدیریت هیات استان ادامه می دهد

مدیریت کامل کورس های سوارکاری در استان گلستان

سوارکاری-ایتنانیوز-  مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که به تازگی با فدراسیون سوارکاری منعقد کردیم، مدیریت کامل کورس‌ها به استان گلستان واگذار شد.

asb 5b 300x198 - مدیریت کامل کورس های سوارکاری در استان گلستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمنهای ایران،  بهمن طیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به‌ حواشی که در ماه‌های گذشته درباره برگزاری کورس‌های سوارکاری، دوپینگ اسب‌ها و موضوعات مرتبط دیگر ایجاد شده‌ بود، اظهار داشت: همه این اتفاقات برای این بود که مدیریت کورس از استان گرفته شود.

وی افزود: پس از 2 سال تلاش مستمر و پیگیری‌های مسئولان، تفاهم‌نامه‌ای بین فدراسیون و هیات سوارکاری گلستان بسته شد که دغدغه استان را برای مدیریت کورس‌ها و مجموعه‌های سوارکاری برطرف کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: در این موضوع 2 بحث مورد تأکید قرار داشت که نخست باید مدیریت مجموعه در اختیار استان قرار داشته باشد و موضوع دیگر هم این است که منابع مالی و نفع‌ و‌ ضرر آن هم نباید از استان خارج شود که هر دو مبحث در تفاهم‌نامه‌ای که منعقد کردیم، گنجانده شده‌است.

وی درباره اینکه مدت واگذاری مدیریت مجموعه و کورس‌های سوارکاری به گلستان چندساله است، گفت: براساس قانون باید هر سال مزایده برگزار شود اما فدراسیون سوارکاری به این نتیجه رسیده‌است که مدیریت مجموعه باید در اختیار استان گلستان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: هیئت شهرستان‌ها در کمیته اجرایی مسابقات کورس مشارکت داده خواهند شد و همه هزینه های برگزاری مسابقات مانند آزمایش دوپینگ‌، عوامل انتظامی و اجرایی به صورت مستقیم توسط هیات سوارکاری شهرستان پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: همه درآمدهای حاصل از برگزاری کورس اسبدوانی به حساب هیات سوارکاری استان گلستان واریز خواهد شد./تسنیم

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز