امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

 پیام ها و اطلاعیه ها- ترکمن نیوز-  مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛به نقل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ دکتر هروی در پیام تبریک خود به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آورده است:

پرودگار سبحان در کلام وحی هرگز سکوت در مقابل ظالم و ستمکار را جایز ندانسته و همواره بر پیروزی حقیقی حق بر باطل تاکید نموده است. سیره نبوی و علوی اسلام ناب محمدی نیز بر محور این اصل مهم، همواره پیروان راستین را به مبارزه با طاغوت رهنمون می ساختند.

رژیم غاصب پهلوی با رویکرد عوام فریبانه و دخالت های بیگانگان همواره عرصه زندگانی را بر مردم ایران تنگ کرده و تنها پاسخ او به تمامی اعتراضات به حق مردم ایران، به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان و نوجوانانی بود که در عرصه مبارزات انقلاب جان خویش را برای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی، عاشقانه تقدیم نمودند.

بهمن ۵۷ و بعد از اعتراضات مستمر و حضور اقشار مختلف مردم در صحنه اعتراضات با رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره)، رژیم پهلوی نفس های اخر خویش را به پایان دید و سرانجام در ۱۲ بهمن ماه ۵۷ و با ورود امام مهربانی ها به وطن بانگ استقلال آزادی جمهوری اسلامی در جای جای ایران طنین انداز شد‌.
اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خود میبالیم که پس از ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب، دستاوردهای مهم ملی و بین المللی به همت نخبگان ایرانی در تمامی حوزه ها؛ تراز انقلاب اسلامی را نه تنها در منطقه بلکه در جهان در سطح بالایی قرار داده است که اینها میسر نمیشد مگر در سایه ولایت فقیه و برکت خون شهدای عظیم الشان.

خدمت ادامه دارد… راه دارازی آمده ایم؛ اینک در چهل سالگی انقلاب اسلامی، همراه مردم، پرتوان و خستگی ناپذیر، مسیر خدمت بی منت را همچنان ادامه می دهیم.

اینک بر خویش فرض می دانم ضمن درود بیکران به روح عرشی و ملکوتی امام دلها حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تمامی آنانی که برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جان فشانی کرده اند، فرا رسیدن چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام ا… دهه مبارک فجر را به تمامی اعضا جوانان، نجاتگران و داوطلبان جمیت هلال احمر گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه یکتای بی همتا سربلندی و سرافرازی روز افزون جمهوری اسلامی ایران را مسئلت نمایم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز