امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

koshti 1t 300x217 - صعود تیم کشتی راه و شهرسازی گلستان به مرحله نهاییکشتی-ترکمن نیوز-  تیم کشتی راه و شهرسازی استان گلستان با پیروزی برابر تیم ساری به مرحله نهایی مسابقات کشتی لیگ دسته اول کشور صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  در هفته دوم از دور برگشت مسابقات کشتی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شامگاه پنج شنبه 2 تیم کشتی راه و شهرسازی گلستان و شهر بی نقطه ساری در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم گلستان با نتیجه 22 بر 19 به پیروزی رسید.

در این مسابقات 2 تیم ر 10 وزن به نتیجه تساوی 5 بر 5 دست یافتند اما در امتیاز فنی گلستان توانست با نتیجه 22 بر 19 به پیروزی دست یابد.

در وزن 57 کیلوگرم امیر پرسه از ساری، در وزن 61 کیلوگرم محمد رمضانپور از ساری، در وزن 65 کیلوگرم شایان حمزه از ساری، در وزن 70 کیلوگرم محمد سرگو از گلستان، در وزن 74 کیلوگرم همت کریمی از ساری، در وزن 79 کیلوگرمایمان رحمانی‌زاده از ساری، در وزن 86 کیلوگرم آرش نیرآبادی از گلستان، در وزن 92 کیلوگرم رضا بیات از گلستان، در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی از گلستان و در وزن 120 کیلوگرم سیداحمد رسولی از گلستان برابر حریفان خود پیروز شدند.

تیم راه و شهرسازی گلستان در هفته سوم این مسابقات روز 7 تیر ماه جاری در گرگان میزبان شهرداری مشهد خواهد بود و تیم ساری در برابر شهدای پازوار امیرکلا قرار می‌گیرد.

تیم راه و شهرسازی گلستان در گروه الف این رقابت‌ها از 5 بازی 10 امتیاز و در جایگاه نخست قرار دارد و تیم ساری در مکان سوم است.

رقابت های کشتی لیگ دسته اول کشور در 2 گروه در حال برگزاری است که تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

در مسابقات کشتی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از استان گلستان تیم راه و شهرسازی گرگان در گروه الف و هیئت بندرگز در گروه ب حضور دارند که تیم هیئت کشتی بندر گز هم در ادامه رقابت‌ها موفق شد تیم پتروشیمی بهشهر را شکست دهد.

 

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

https://turkmensnews.com

منبع:tasnim

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز