امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    110020

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:15 | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

رتبه بندی 300x188 - صدور ابلاغ رتبه بندی معلمان از شهریور ۱۴۰۰ترکمن نیوز:  مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به اینکه منتظر اعلام دولت برای صدور احکام رتبه بندی معلمان هستیم، گفت: زمان اعمال این رتبه بندی از شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  سید رضا نظری در گفت و گو با خبرنگاران با ایسنا با اشاره به اینکه طرح رتبه بندی معلمان بعد از کش و قوس های فراوان نهایتا در واپسین روزهای اسفندماه سال گذشته مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفت، اظهار کرد: بر اساس قانون دولت یک ماه فرصت دارد تا آئین نامه اجرایی این قانون را تدوین و سپس جهت اجرا به دستگاههای متولی و ذینفع ابلاغ کند.

وی با بیان اینکه این آئین نامه با حضور مدیران کل استانی، مدیران شهرستانی و بسیاری از معلمان کشور بارها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است، افزود: تقریبا ۲۷ بار این آئین نامه مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت که نهایتا در انتظار ابلاغ هیئت دولت است تا به محض ابلاغ احکام همکاران عزیزمان را صادر کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر اینکه برخی گمان می کنند نکته اصلی رتبه بندی معلمان صرفا موضوع ارتقای معیشت معلمان است، خاطرنشان کرد: مهم تر از معیشت معلمان خود رتبه بندی و ایجاد شان و جایگاه درست و منطقی برای آنهاست.

نظری با رد برخی شایعات مبنی بر صدور احکام از زمان ابلاغ آئین نامه دولت، تصریح کرد: تمامی احکام از ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۰ صادر و اعمال خواهد شد و از این بابت همکاران عزیزمان هیچ گونه نگرانی را نداشته باشند.

وی بر لزوم پرهیز از سیاسی کاری و سیاست زدگی در درون بدنه آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: هر گاه آموزش و پرورش را به منجلاب بازی های سیاسی برده ایم ضرر کرده و نتایج بد و تخریبی آن را با گوشت و پوستمان لمس کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در انتصاب مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستانها، مدیران مدارس و تمامی مسئولین زیر مجموعه خود به هیچ عنوان سیاسی کاری نخواهیم کرد، ادامه داد: همه ما باید سیاست فهم بوده و با بصیرت باشیم اما ورود جریانات و احزاب و نگاههای مبتنی بر گروه و حزب همواره به آموزش و پرورش ضرر رسانده است.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز