امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    116500

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:56 | ۰۱ دی ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

نشسته کشور 300x188 - شکست تیم والیبال نشسته گنبدکاووس در مقابل پالایش نفت آبادانترکمن نیوز:  تیم والیبال نشسته گنبدکاووس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه سه بر یک در مقابل پالایش نفت آبادان شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  در این مسابقه که در گنبدکاووس برگزار شد تیم میزبان دست‌های اول، سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر۱۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ واگذار کرد و دست سوم را با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ از آن خود کند.

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس مهمترین دلیل شکست تیم‌اش در بازی امروز را مصدومیت «آرش خرمالی، جمال نظری و مسعود خوجه» دانست و گفت: این سه والیبالست کلیدی به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند بازی خوبی از خود ارائه دهند.

فرشید عاشوری افزود: همچنین تعدادی از بازیکنان جوان را به میدان آوردیم که کم تجربه بودنشان باعث شد تیم آن گونه که باید بازی فنی و موثر از خود نشان ندهد.

وی اظهارداشت: در دور برگشت این رقابت‌ها که از هشتم دی آغاز می‌شود از جلیل ایمری بازیکن باتجربه و تکنیکی در پست دفاع و پاسور استفاده می‌کنیم و شکست‌های خود را جبران خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس گفت: این تیم با انجام چهار بازی و کسب ۲ پیروزی و ۲ شکست در مقابل حریفان هم اینک با پنج امتیاز بعد از مس شهر بابک و پالایش نفت در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته با حضور ۶ تیم “مس شهربابک کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری گنبدکاووس، تیم ملی جوانان و تبرک مشهد” در حال برگزاری است.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز