امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    4376

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:02 | ۱۵ مهر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

davar 15m 300x200 - شرکت «حسن اکرمی» داور گنبدی فوتبال در همایش داوران «الیت آسیا»اخبار ورزشی-ایتنانیوز-  داور بین‌المللی و اهل گنبدکاووس فوتبال کشورمان به همراه پنج داور دیگر در همایش داوران الیت آسیا شرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  حضور سردار آزمون فوق ستاره جوان و خوش آتیه فوتبال کشورمان در تیم ملی و بازی‌های درخشان او در مقدماتی جام جهانی در کنار بازی‌های زیبایش در مسابقات اروپایی تیم باشگاهی‌اش همه توجهات را در حوزه ورزش گنبدکاووس به او جلب کرد و عموما مردم و مسوولان گنبدکاووس و حتی رسانه‌های ورزشی با معطوف شدن به هنرنمایی‌های آزمون و فرهاد قائمی، این دو ستاره گنبدی فوتبال و والیبال کشور از حضور پرافتخار داور بین‌المللی کشورمان در مسابقات لیگ برتر و مسابقات آسیایی غفلت کردند.

حسن اکرمی که دارای مدرک مهندسی عمران است، زاده ۱۵ شهریور 1363در گنبدکاووس بوده و از سال ۱۳۸۰ داوری را شروع کرد و از سال ۱۳۹۰ است در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت می‌کند که در سال 2012 به عنوان داور بین‌المللی به فیفا معرفی شده است.

این داور جوان و 33 ساله گنبدی نخستین بار در لیگ برتر به عنوان داور چهارم مسابقه و با ارائه تذکرات قانونی به علی دایی، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت که این تذکرات سرانجام به بحث لفظی میان او و ستاره نام آشنای فوتبال ایران و جهان در سال‌های گذشته منجر و به برنامه‌های ورزشی سیما نیز کشیده شد.

سمینار داوران و کمک داوران بین‌المللی فوتبال قاره آسیا از 29 آبان لغایت 3 آذرماه در شهر دبی امارات در حالی برگزار می‌شود که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا 16 داور و کمک داور ایرانی در بخش آقایان و بانوان به این سمینار دعوت شده‌اند که نام حسن اکرمی نیز در لیست 6 داور ایرانی به چشم می‌خورد.

در بخش آقایان موعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری، پیام حیدری و حسن اکرمی به عنوان داور و آقایان محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی نژادیان، علی میرزابیگی، حسن ظهیری، آرمان اسدی، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم و در بخش بانوان خانم‌ها سلطنت نوروزی و مهسا قربانی به عنوان داور و خانم‌ها انسیه خباز مافی نژاد، سمانه محسنی و بهاره سیفیان به عنوان کمک داور به سمینار داوران الیت آسیا دعوت شده‌اند.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

منبع: فارس

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز